Dana Minca, o antreprenoare cu 10 ani de experienta in industria petrecerilor, si Ionut Lucian Olteanu, fotograf si organizator de petreceri, au adus in Romania prima cabina foto care trimite fotografiile de la evenimente direct pe Facebook sau Instagram. Serviciul se numeste Photo Snacks, de la care fondatorii asteapta o cifra de afaceri de 25.000 euro.

In ultimul timp, in Romania au aparut tot mai multe cabine foto, serviciu folosit la petreceri private si evenimente ale companiilor. Insa, anul trecut, a aparut Photo Snacks, prima cabina foto care, pe langa camere foto si video HD, lumini de studio si imprimanta, are si un software care distribuie fotografiile pe retelele de socializare. Practic, invitatii prezenti la un eveniment isi pot trimite instant fotografiile pe care si le fac invididual sau in grup direct pe contul lor de Facebook sau Instagram.

Sursa foto: Photo Snacks

Dana Minca si Ionut Lucian Olteanu au trei astfel de aparate photo booth, pe care le-au realizat singuri din componente cumparate din SUA, dar si local. Investitia totala se ridica la 25.000 de euro, bani din fonduri proprii, pe care antreprenorii estimeaza ca ii vor recupera in maximum un an.

Selfie-urile ajunse pe Facebook, promovare gratuita pentru companii

O astfel de cabina foto, denumita social photo booth, poate urca selfie-urile si clipurile video facute de participanti direct intr-o galerie de website sau pe toate paginile de social media ale organizatorului, cu hashtag-ul dorit, poate colecta date de la participanti, poate organiza carti de oaspeti semnate digital sau strange testimoniale.

Sursa foto: Photo Snacks

"Este un serviciu care prinde in Romania, se potriveste foarte bine atat pentru petrecerile private, la nunta sau la botez si mai ales pentru cele de companie. Pentru branduri, social photo boothul are si un potential ridicat de promovare in social media, pentru brandurile care urmaresc sa isi mareasca numarul de fani si engagementul in retele cum sunt Facebook, Instagram, doua din cele mai populare canale de la noi", explica Dana Minca, care a lansat business-ul Photo Snacks in martie 2015.

Cat costa sa ai aceasta cabina foto la petrecerea ta

O cabina foto de la Photo Snacks poate fi inchiriata cu 300 de euro pentru 3 ore sau 449 euro pentru 6 ore. Acestea includ printurile, personalizarea imaginilor, accesoriile si propsurile. Sunt disponibile separat servicii ca Green Screen (aplicarea unei imagini ca fundal al fotografiei) la 99 euro sau accesorii si propsuri cu o anumita tematica, la 89 euro.

"Chiar si fotografii clasici de eveniment vor sa aiba serviciul de photo booth in portofoliu. Pe piata exista deja multi fotografi de eveniment care si-au adaugat acest serviciu in portofoliu, dar de multe ori este vorba de un echipament improvizat, cu luminile si camera 'de rezerva', si o printare care nu se realizeaza exact pe loc, ci la cateva minute, chiar zeci de minute dupa realizarea fotografiei", continua sa spuna fondatoarea Dana Minca.

Sursa foto: Photo Snacks

In 2015, fondatorii Photo Snacks au inchiriat cabinele lor foto la 50 de evenimente, iar pentru acest an estimeaza o triplare a evenimentelor la care va fi prezent serviciul lor. Astfel, fondatorii estimeaza o cifra de afaceri de 25.000 de euro pentru 2015 de la business-ul lor Photo Snacks.

"Romania ofera oportunitati si nise complet libere, spre deosebire de alte tari din UE. Asa ca trebuie doar sa alegi un produs sau serviciu pentru care exista o nevoie reala, sa oferi cel mai bun serviciu si raport calitate-pret, sa te faci cunoscut in piata si, bineinteles, sa iti tratezi clientii cu respect. Daca aceste conditii sunt indeplinite, succesul afacerii este aproape sigur", incheie Dana Minca despre cum vede viata ca antreprenor in Romania.

Sursa foto: Gines Romero/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri