Kuma Romania, unul dintre producatorii locali de lavoare, blaturi si mobilier pentru bai si bucatarii, a avut anul trecut afaceri de 3,3 milioane de euro. Fata de 2014, cifra de afaceri a crescut cu 10%, nivel cu care este asteptata sa avanseze si in acest an. Compania a inceput sa vanda din acest an in Republica Dominicana si vizeaza extinderea in Austria, Ungaria si Marea Britanie.

"Majorarea cifrei de afaceri in 2015 se datoreaza, in principal, intensificarii vanzarilor in retail pe piata scandinava. Totodata, am remarcat si o revigorare a proiectelor din Romania, fapt care ne incurajeaza estimarile de crestere pentru acest an, vizand un avans pana la circa 3,6 milioane de euro”, a declarat intr-un comunicat Camelia Olesen, director executiv al Kuma Romania.

Compania a derulat anul trecut investitii de aproximativ 230.000 euro, inclusiv in extinderea fabricii cu doua noi sectii.

Pentru 2016, Kuma a bugetat investitii in valoare de 800.000 de euro, si spera sa creasca productivitatea. O parte din banii pentru investiti ar urma sa provina din fonduri europene.

Daca vanzarile pe piata dominicana vor merge conform asteptarilor, compania ar putea chiar sa construiasca o fabrica in aceasta tara.

"Planurile noastre vizeaza investitia intr-o fabrica in Republica Dominicana pana la finele anului 2018, aceasta urmand sa produca lavoare si blaturi pentru bucatarii”, a spus Olesen.

Kuma Romania este o companie romano-daneza lansata pe piata locala in 1998. Compania a inaugurat prima linie de productie la Campina in 1998, iar in 2006 compania s-a mutat in Banesti, odata cu finalizarea primei investitii de tip greenfield in valoare de 2 milioane de euro.

Sursa foto: Kuma Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri