Gusto Dominium, unul dintre lanturile de restaurante de origine poloneza din Romania, deschide o noua unitate in iunie, dupa o investitie de circa 200.000 euro.

Noul restaurant se afla in Plaza Romania si va fi deschis oficial incepand din 3 iunie. Unitatea se intinde pe o suprafata de circa 200 mp, iar compania estimeaza un trafic zilnic de circa 300 persoane.

"Motivul pentru care am decis sa ne extindem in aceasta zona este buna pozitionare a centrului comercial, care ne permite atat atingerea unui nou segment de clienti, precum si o mai buna acoperire in partea de vest a Capitalei”, a declarat Lukasz Kuzniar (foto jos), director de dezvoltare al Gusto Dominium Romania.

Potrivit reprezentantului companiei, pe termen scurt, noul restaurant va aduce o crestere de 10% pe segmentul meniurilor de pranz, urmand ca pana la finalul anului sa cunoasca o crestere treptata si pe alte segmente.

"Suntem foarte increzatori in alegerea facuta si credem ca numarul de clienti va putea ajunge la circa 500 persoane zilnic in perioada de vara, datorita posibilitatii de a servi masa pe terasa de care dispune noua locatie", a completat Lukasz Kuzniar.

Referitor la preparatele care vor inregistra cele mai multe comenzi, reprezentantul companiei afirma ca, asemenea situatiei din alte restaurante, bucurestenii vor miza in continuare pe produse ce contin carne, precum pizza Dominium, puiul Alfredo si pastele.

In ceea ce priveste planurile de viitor, compania analizeaza si alte zone din Capitala, dorind sa adauge in portofoliu inca un restaurant pana la finalul acestui an. De asemenea, in planul de expansiune pe termen lung sunt luate in considerare si alte orase din tara, precum Brasov sau Cluj-Napoca.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri