„Clientele noastre pun accent pe minimalim. Un design actual, dominat de linii drepte si culori neutre ce pot fi usor accesorizate atat unui outfit office, cat si unuia casual, sunt principalele criterii care dicteaza alegerea romancelor”, a declarat directorul divizei de Fashion&Lifestyle a companiei, Angela Tiboc. Spre deosebire de barbati, care isi aleg accesoriile in functie de istoricul brandului producator, precum si a calitatii definitorie a acestuia, femeile mizeaza mai degraba pe brandurile cunoscute din industria de fashion, printre cele mai des solicitate aflandu-se Michael Kors sau Hugo Boss. Si bijuteriile create de Fossil prezinta, de asemenea, un interes crescut in randul romancelor, scrie News.ro.

In ceea ce priveste culorile alese, Angela Tiboc afirma ca nuantele rose si argintii reprezinta circa 70% dintre comenzi, rareori fiind selectate modele in tonuri aurii. „Alegerile lor sunt foarte practice, tinand cont de faptul ca o astfel de nuanta este usor de accesorizat, atat la o tinuta de birou, cat si pentru un outfit mai elegant. In plus, fiecare achizitie este considerata o investitie pe termen lung, deci cel mai important criteriu in aceste cumparaturi il reprezinta necesitatea ca produsul sa fie flexibil din punct de vedere al design-ului”, a completat Angela Tiboc. In ceea ce priveste gradul de loialitate al clientilor, managerul a constatat ca tinerii sunt mult mai acaparati si convinsi de ultimele tendinte, pe cand clientul trecut de 30 ani a invatat ca produsele premium pot fi considerate chiar o investitie.

”Acestia petrec mult mai mult timp analizand piata si nu se grabesc sa intre in posesia celor mai noi produse, pana cand nu sunt convinti de beneficiile sale pe termen lung”, spune ea. Compania Sole, detinuta de Angela si Tudor Tiboc, actionari ai distribuitorului de produse electronice QuickMobile, comercializeaza o gama larga de parfumuri, cosmetice, genti, ochelari, gadgeturi si accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente in magazinele Sole se numara Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Ice Watch, Christian Lacroix, Clinique, dar si marci exclusiviste, precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.

”Cele mai cumparate produse sunt parfumurile si cosmeticele, pentru ultima categorie fiind alocate bugete de circa 500 lei trimestrial. In urma analizelor noastre am observat faptul ca cele mai frecvente trei produse cosmetice din cosurile de cumparaturi sunt fondul de ten, rujul si un produs pentru ochi, cel mai adesea, un rimel”, mai spune Angela Tiboc. Produsele pot fi achizitionate atat prin intermediul magazinului online, cat si direct in magazinele din Bucuresti, Cluj-Napoca, Baia Mare sau Nunberg, Germania. Sole a incheiat 2015 cu afaceri de 6 milioane de euro, iar pentru acest an mizeaza pe o crestere de 10% a cifrei de afaceri. Magazinul online are o contributie de aproximativ 10% din vanzarile totale ale retailerului.

Sursa foto: Pixabay