Floraria are o suprafata de 21 mp si este deschisa dupa o investitie de 25.000 euro. Ioana Molnar, directoarea Magnolia, estimeaza pentru prima luna de activitate vanzari de peste 10.000 de euro, iar pentru primul an vanzari de peste 150.000 de euro.

Pe langa magazinele fizice, Magnolia vinde flori si prin comenzi online in 148 de tari prin 58.000 de florarii partenere. Anul acesta, numarul comenzilor trimise din fata calculatorului sau de pe mobil a crescut cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul angajatilor este, de asemenea, in crestere. Floraria Magnolia are acum peste 100 de angajati.

Magnolia.ro este una dintre cele mai longevive florarii din Romania in mediul online, unde exista din 2001, iar pe piata din tara noastra functioneaza de aproape doua decenii.

Citeste aici povestea florariei Magnolia.

Povestea bistritenilor care trimit buchete de flori in Africa si Dubai

Povestea bistritenilor care trimit buchete de flori in Africa si Dubai