La 12 ani Darius Dadoo avea o colectie simpatica de cactusi si plante de ghiveci. Deja doi ani mai tarziu descoperea florile dintr-o perspectiva profesionala, lucrand in gradina si serele unei florarii. A urmat apoi designul floral si ceea ce initial a fost un job s-a transformat intr-un stil de viata. In 2011, la doar 22 de ani, Darius Dadoo a fost desemnat cel mai bun florist din Romania. Patru ani mai tarziu se stingea din viata la Bucuresti, insa visul sau este dus mai departe de Alexandru si echipa Maison Dadoo.

La 12 ani lucra intr-o sera. Acum face sute de mii de euro din flori

La 12 ani lucra intr-o sera. Acum face sute de mii de euro din flori

Dupa nici 3 ani, intr-o tara straina, reuseam sa am propriul meu business, in domeniul de design de interior

Maison Dadoo

”Fiind pasionat de motociclete, ca un prim job lucram intr-un garaj de reparatii motociclete. Inca de mici, atat eu cat si Darius, aveam propriile noastre proiecte, ambii fiind pe cont propriu de la o varsta destul de frageda. La varsta de 18 ani am decis sa plec in afara tarii, incepand sa lucrez in domeniul designului de interior. Dupa nici 3 ani, intr-o tara straina, reuseam sa am propriul meu business, in domeniul de design de interior. Pot spune ca ambii am avut o inclinatie spre frumos”, a povestit pentru wall-street.ro Alexandru.

Business-ul Maison Dadoo a fost deschis in Sibiu, fiind relocat ulterior in Bucuresti, miscare ce a necesitat o investitie de aproximativ 20.000 de euro, 80% din suma fiind alocata branding-ului si design-ului.

Maison Dadoo

”Pentru inceput, aportul meu a fost doar unul financiar. Dupa nici 6 luni, la insistentele lui Darius, m-am mutat in Bucuresti pentru a creste impreuna Maison Dadoo. Deoarece nu aveam nicio experienta in acest domeniu, eram <<omul bun la toate>>, fiind sofer, waterboy, ajutor de florist si tot ceea ce implica munca de jos. (…) Programul era complet diferit fata de ceea ce eram eu obisnuit, anume 8 ore pe zi, aici lucrand pana seara tarziu inclusiv in fiecare weekend. Fiind noi pe piata, volumul de munca nu era foarte mare, insa mereu incercam sa pregatim concepte si idei noi, fiind intr-o continua concurenta cu noi insine. In timpul zilei ma ocupam de livrari, la amenajarea atelierului si a depozitului si tot ceea ce insemna partea de logistica si recuzita. In unele seri, il ajutam pe Darius cu e-mail-uri, propuneri, oferte daca era cazul, fiind in permanenta langa el, pentru a-mi amplifica cunostintele si talentul in acest domeniu, uneori doar stand si ascultandu-i parerile si ideile”, isi aminteste Alexandru Dadoo.

Ritmul de lucru alert se mentine si in prezent, in conditiile in care programul incepe in jurul orei 12.00 (ziua) si nu se incheie niciodata inainte de ora 1.00 noaptea, uneori chiar si 3 dimineata. Clientii vin atat din zona corporate, cat si persoane fizice.

Citeste si:

Maison Dadoo

”Ne-am dori ca ambele segmente sa fie deschise mai mult catre concepte noi, care de multe ori par imposibil de realizat. Intr-adevar, domeniul corporate este in crestere continua. Cei din zona de beauty si fashion au o inclinatie mai mare, insa si celelalte domenii sunt dispuse sa faca o schimbare sau, de foarte multe ori, sa adopte o alta abordare”, spune Alexandru.

Fiecare persoana sau agentie care activeaza in acest domeniu, trebuie sa inteleaga responsabilitatea acestei meserii

Pentru acest an cel mai mare proiect a fost relocarea spatiului in care Maison Dadoo isi desfasoara activitatea intr-o cladire achizitionata de Alexandru Dadoo pe strada Popa Petre, din Capitala. Aici lucreaza cei 12 angajati permanenti.

Maison Dadoo

”Cel mai mare pas a fost acela de a achizitiona o casa pe care o folosim strict pentru sediu, un loc in care clientii sunt primiti si tratati cel putin pe masura asteptarilor, dar si un loc unde si angajatii au un mediu creativ si util. Cea mai mare valoare a acestor investitii este una emotionala, multa pasiune si foarte multa daruinta. Cred ca este cea mai mare investitie pe care un business owner o poate face in afacerea lui. Lucru pe care ii sfatuiesc pe toti micii si marii antreprenori sa il investeasca in afacerea lor, inainte de orice investitie materiala”, puncteaza Alexandru.

Si-ar dori sa vada mai multe ”agentii serioase, cu o implicare mai mare si cu un customer care mult mai bine definit”. ”Cred ca fiecare persoana sau agentie care activeaza in acest domeniu, trebuie sa inteleaga responsabilitatea acestei meserii in care e nevoie sa investesti foarte multa pasiune, timp si resurse, incepand cu oameni, logistica si mai ales calitatea produselor si materialelor folosite”, conchide Alexandru Dadoo.