Deschis in luna iunie, cu o capacitate de circa 50 de locuri, clubul a devenit pentru prima oara neincapator intr-o zi de vineri a lunii curente. “Nu mi-a placut sa spun oamenilor ca nu mai sunt locuri, insa, pe de o parte, m-am bucurat – arata interesul oamenilor pentru cluburile de calitate, de cartier”, spune Bogdan. El explica aceasta tendinta de plecare a oamenilor din centrul vechi, subliniind ca preturile sunt foarte mari acolo si, mai mult, trebuie sa cheltuiesti bani (si uneori nervi) pentru gasirea unei masini pentru a te intoarce acasa.

Cheltuieli de 14.000 de lei

Cheltuielile lunare ale bistro-club-ului underground se ridica la circa 14.000 de lei. “Speram ca in decembrie sa iesim pe zero, iar anul viitor sa incepem sa avem profit. Suntem doi oameni in spatele acestui loc si, pana acum, nu am facut niciun imprumut la banca pentru dezvoltarea lui”, spune Bogdan, 50 de ani.

La inceputul anilor ’90, el avea o trupa de jazz care insa s-a destramat “odata cu asaltul muzicii promovate intens la radio si televizor. N-as putea spune ca vorbim de muzica de calitate, dar asta-i viata. Acum insa, incercam sa oferim ceea ce pare ca s-a pierdut – un local cu muzica Live unde in fiecare vinere canta Clay Windham, american din Louisiana, si trupa. Vom introduce de asemenea workshop-uri de jam session si avem deja seri tematice cu muzica de calitate”.

Citeste si:

Calcule privind profitabilitatea si afacerile? “Prefer sa sa nu mi le fac, inca, atat de precis. Deocamdata ne axam pe a ne aduce toti prietenii aici si sa ne promovam. Cel mai eficient canal se dovedeste a fi Facebook”, spune antreprenorul.

Dupa ce Louisiana va intra pe profit, cei doi vor deschide un nou local, cu acelasi stil, in Titan. “Am colindat prin toate pub-urile si barurile din centrul vechi? Si stii ce m-a deranjat? Faptul ca nu am vazut niciodata pe vreun patron, pe-acolo, sa ia feedback de la clienti, sau chiar sa ii serveasca, sa le ceara un sfat sau o parere. Este un factor diferentiator important, in opinia mea”, mai spune Bogdan, in timp ce, non-salant, primeste o bautura racoritoare servita chiar de fiica lui.

“Avem deocamdata 6 angajati aici si ne mandrim in mod special cu mancarea – este extraordinara si chiar are gust de…America! De fapt in timpul saptamanii aceasta este si principala sursa de venit. Localnicii vin sa manance la noi, in timpul zilei”, spune Bogdan.

Consideri ca astfel de business-uri “de cartier” vor incepe sa apara din ce in ce mai des, acoperind nevoile de relaxare ale locuitorilor din diverse parti ale orasului? Te invitam sa comentezi.