Era o vreme in care era o diferenta semnificativa intre marca pe o purtau hainele si cea pe care o avea sifonierul in care ele erau depozitate. In zilele noastre, marile case de moda au inceput sa isi extinda aria de activitate catre design-ul de mobilier de interior si accesorii de casa. Clasicul dulap nu mai este demult doar o piese sa mobilier functionala, el a devenit un accesoriu de firma care nu trebuie sa lipseasca din casa oricui se respecta.
Cel mai recent trend printre marii creatori de moda, este sa se aventureze in lumea design-ului interior. Acum este disponibila o gama foarte diversificata de produse, precum tapet, covoare, asternuturi, prosoape, chiar si vesela, toate purtand semnatura celebrelor case de moda. Acest trend a primit si aprobarea Annei Wintour, celebrul redactor sef de la US Vogue, care este de acord cu extinderea stilului anumitori designeri catre alte sectoare ale pietei de lux. Chiar daca creatori precum Armani sau Ralph Lauren au deja o vechime considerabila in crearea de accesorii pentru casa, Wintour a ales sa se refere mai mult la raspandirea acestei tendinte din ultima perioada. Rezultatul acestui fenomen este faptul ca acum tinuta unei persoane se poate asorta cu usurinta cu farfuriile sau aranjamentul de pe masa, asa cum acum cativa ani, pantofii se asortau cu geanta.

Trend-ul s-a raspandit in toata Europa. Celebrul magazin de lux londonez Harrods, va inaugura curand o sala de luat masa de lux, unde clientii pot cina din farfurii care poarta samnatura unor case de moda pe care suntem obisnuiti sa-i gasim de obicei in Vogue: Versace, Marc Jacobs, Hermes, Vera Wang, Missoni. De asemenea, Harrods a dedicat trei vitrine unor display-uri care copiaza interioarele din Palazzo Versace din Dubai. Acest palat a fost mobilat in totalitate cu mobilier marca Versace, fiind in ton cu extravaganta estetica caracteristica casei de moda italiene. Dupa spusele directorului general al imperiului Versace, Giancarlo di Rosi, interiorul luxos este exemplul suprem al unui stil de viata exclusiv Versace. Pana acum achizitionarea unui accesoriu Versace le dadea clientilor posibilitatea de a gusta putin din stilul Versace. Acum ei au posibilitatea de a se invalui intr-un lifestyle Versace prin achizitionarea gamei complete de produse, de la vopsea pana la tapet si de la parfumuri pana la liniile de imbracaminte. Totusi, acest lifestyle nu este accesibil tuturor.

Hoteluri de designer

Acest nou trend vine in ajutorul celor care nu sunt siguri pe gusturile personale. Daca cineva este fan Versace, atunci el sau ea va cumpara tot ce tine de acest brand, si chiar isi va petrece vacanta intr-unul din hotelurile care poarta aceasta marca. Pentru cei care gasesc hotelul Versace ca avand un stil prea incarcat pentru ei, asemenea Buckingham Palace, pot opta pentru Hotelul Bellechasse din Paris. Aici se pot bucura de interioare decorate intr-un stil extarvagant al anilor 80, tot mobilierul purtand semnatura lui Christian Lacroix. Pentru fanii Missoni avem o veste buna. Hotelul Missoni se va deschide in cursul acestui an la Edinburgh. Modelul zig-zag multicolor, caracteristic casei italiene, se va regasi peste tot in decoratiunile interioare ale hoteului, pana si pe tapet.

Mobilier de designer

Chiar daca unele brand-uri se bucura de un enorm succes in urma extinderii marcii, nu toate au reusit sa atinga aceasta performanta. De exemplu, incercarea celor de la Christian Louboutin de a crea piese de mobilier a fost una nereusita. Chiar daca o masa ale carei picioare sunt create in acelasi stil ca si tocurile celebrilor pantofi ai casei frantuzesti suna destul de interesant, nu multa lume s-a inghesuit sa o achizitioneze. Extinderea designer-ilor si in sectorul de mobilier de lux si decoratiuni de interior este o veste foarte buna pentru impatimitii anumitor brand-uri. Fanii isi pot creea acum un stil de viata exclusiv in concordanta cu marcile lor preferate.

Sursa: LuxuryMag
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri