Trofeul "Hotelul anului 2009” reprezinta pentru hotelul Radisson SAS din Bucuresti o confirmare a performantelor obtinute in primul an de functionare in ceea ce priveste calitatea serviciilor, strategia de management, inovatia si contributia adusa pe piata din Romania.

"Premiul obtinut de hotelul Radisson SAS din Bucuresti confirma succesul afacerii noastre in Romania. Desi am intrat pe piata de mai putin de un an, suntem printre liderii industriei ospitalitatii din regiune, pozitie pentru care ne recomanda deopotriva prestigiul brandului Radisson si performantele noastre pe piata locala, la care au contribuit calitatea serviciilor si facilitatile exclusiviste ale hotelului”, a declarat Yilmaz Yildirimlar, director general al hotelului Radisson SAS Bucuresti.

Revista HRB Expert a acordat premii pentru industria ospitalitatii din Romania la 5 categorii: hotel, restaurant, club, firma de catering, si pentru o personalitate marcanta din aceasta industrie.

Conferinta HRB Expert - Forumul Ospitalitatii a reunit factori de decizie din industria ospitalitatii, respectiv hoteluri, agentii, asociatii profesionale, firme de productie si importatori de produse alimentare si nealimentare, firme producatoare si importatoare de utilaje profesionale, echipamente si tehnologii, firme prestatoare de servicii dedicate industriei horeca si agentii de cercetare a pietei.

Trofeul "Hotelul anului 2009” este cea de-a treia recunoastere oficiala, in mai putin de o luna, a hotelului Radisson SAS din Bucuresti. Anterior el a fost desemnat “Proiectul Hotelier al anului 2008” in sudestul Europei si a fost inclus in categoria “Brands to Watch” din cadrul programului Superbrands Romania.

Radisson SAS din Bucuresti este cel mai mare hotel de cinci stele din Romania si cel mai mare hotel Radisson SAS din Europa de Est. Hotelul face parte din reteaua Radisson SAS Hotels & Resorts, brand al grupului hotelier Rezidor, unul dintre primele 5 grupuri la nivel mondial in domeniul hotelier.