Planul de dezvoltare a companiei in Romania este de a deschide mai mut de 100 de centre de fotoepilare in sistem de franciza in urmatorii 3 ani, iar investitia intr-un astfel de centru se poate recupera intr-un an, potrivit Nicoletei Mincu, manager dezvoltare franciza.

De asemenea, ea considera ca punctul forte al afacerii il constituie tarifarea la pret unic pe zona si sedinta, pret mult mai mic decat cel practicat de alte saloane de infrumusetare pentru aceleasi servicii, si mizeaza pe obiceiul femeilor romance de a se intretine, dar si pe trendul ascendent al industriei infrumusetarii datorita barbatilor, care in ultimii ani au optat din ce in ce mai hotarat pentru servicii de cosmetica.

Rentabilizarea afacerii este sustinuta si de vanzarea de creme profesionale, produse in laboratoarele proprii si care se distribuie exclusiv prin centrele No+Vello”, declara Mincu.

De asemenea, Mincu adauga ca serviciile de fotoepilare si fototerapie se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor cu varste cuprinse intre 16 si 55 de ani, cu o viata sociala activa, oameni care pun pret pe ingrijirea personala.

In schimbul pretului de 30.000 de euro, francizatul primeste echipamentul, mobilierul, trusa si consumabile de cabinet, training de formare a personalului, software de gestionare a afacerii, dar si consiliere manageriala.