La terasa hotelului JW Marriott, cererea a fost mai mica decat in anul anterior, astfel ca volumul vanzarilor a scazut cu aproximativ 10-15%, potrivit Cristinei Nitu, marketing manager JW Marriott. In plus, ea spune principalul factor care a dus la sacadere este vremea. Capricioasa din aceasta vara, mai repede decat criza.

“Criza nu se resimte in vanzarile de la terasa, astfel ca, de fiecare data cind am avut vreme frumoasa, terasa s-a bucurat de acelasi flux de clienti. Am avut si 220 de clienti pe seara, ceea ce este similar cu anii trecuti”, completeaza Nitu.

De asemenea, ea declara ca cei care vin la terasa – in proportie de 90% locuitori ai Capitalei - consuma la fel, nu s-a remarcat nicio schimbare in obiceiurile lor, insa, desi nota medie are aceeasi valoare, numarul mai mic face ca incasarile totale sa fie mai mici, si asta doar din cauza conditiilor meteo.

Si Larisa Budaca, director de vanzari si marketing la Crowne Plaza spune ca si la hotelul pe care il reprezinta s-a resimtit influenta negativa a vremii nefavorabile, atat a ploilor cat si a caldurii excesive, prin numarul considerabil mai mic de oaspeti in zilele cu ploioase respectiv caniculare.

Citeste si:

Cu toate acestea, ea declara ca luna iunie a depasit asteptarile, inregistrand incasari cu peste 130% mai mari decat aceeasi perioada a anului trecut. In iulie, cresterea nivelului vanzarilor s-a temperat, aceasta depasind totusi cu 14% valoarea celor din luna similara a anului 2009.

“Putem spune ca acest lucru se datoreaza cu precadere Campionatului Mondial de fotbal, pe terasa fiind prezenti suporterii echipelor participante ce au dorit sa urmareasca meciurile departe de poluare si trafic”, explica Larisa Budaca.

De asemenea, ea adauga ca nu observa o schimbare radicala in obiceiurile de consum, insa se inregistreaza un numar mai mic de rezervari pentru grupuri mai mari si majoritatea rezervarilor sunt pentru grupuri mici, de la 2 la 6 persoane.