“Prin lansarea gamei Syoss am format o noua piata, cea a produselor profesionale dedicatei publicului larg, la trei game lansate initial am ajuns la sase game de produse de ingrijire a parului, produse de coafare, iar in septembrie se va lansa si gama de produse de colorare a parului”, a declarat Martin Schittengruber (foto), pentru Wall-Street.

Directorul diviziei de cosmetice Henkel considera ca aceasta este o strategie care se potriveste foarte bine cu perioada de criza prin care trecem, intrucat oamenii sunt mult mai atenti la felul in care isi cheltuie banii insa, sustine ca lansarea gamei Syoss pe piata din Romania era oricum in planurile companiei, independent de criza economica.

Avand in vedere faptul ca investitiile in cercetare si productie sunt similare cu cele pentru un produs profesional de ingrijire a parului, ale caror preturi ajung la un nivel mult mai mare, Martin Schittengruber spune au ales sa lucreze pentru inceput cu marje de profit mai mici si sa priveasca aceasta miscare pe piata ca pe o investitie pe termen lung.

Citeste si:

El adauga ca produsele nou lansate pe piata aduc cele mai mari venituri companiei, astfel ca, in Romania, peste 30% din valoarea vanzarilor nete ale diviziei de cosmetice se datoreaza produselor noi, care exista pe piata de aproximativ 2 ani. Acesta este si motivul pentru care in acest an s-au lansat deja 20 de produse noi, fata de 8 lansate anul trecut.

Divizia de cosmetice a Henkel este prezenta pe piata locala prin marcile Palette, Taft, Schauma, Gliss, Bac, Fa, Fa for men, Vademecum, Scorpio si Hattric.