Surpriza acestui sezon a fost reprezentata de aparitia bocancilor, insa, in colectia Sepala se regasesc, de asemenea, pantofi cu tocul de pana la 11 centimetri, botine, cizme peste genunchi si genti plic.

RSM, linia de design pentru barbati a Mihaelei Glavan, a atras privirile atat datorita pantofilor clasici, cat si a modelelor de bocanci.

„Anul acesta, pentru colectiile de toamna-iarna Sepala si RSM, am avut o abordare putin diferita. Atat la incaltamintea pentru femei, cat si la cea pentru barbati, am introdus mai multe detalii cu influente punk-rock. Mi-a placut dintotdeauna sa combin materiale, texturi si sa dezvolt noi elemente de tipar”, a declarat Mihaela Glavan (foto).

In ceea ce priveste preturile pentru produsele de incaltaminte din colectia Sepala, acestea variaza intre 400 lei pentru o pereche de pantofi cu toc si 850 lei pentru o pereche de cizme inalte, iar gentile plic pot fi cumparate cu 250 lei. Articolele de incaltaminte pentru barbati au preturi situate intre 400 de lei pentru o pereche de pantofi si 700 lei pentru bocanci inalti

Produsele din noua colectie vor fi disponibile online incepand cu 13 septembrie si in magazinul designerului, de pe 20 septembrie.

Citeste si:

Aflati mai multe despre dezvoltarea acestor doua brand-uri in articolul Un business pe tocuri: Arta de a da personalitate pantofilor

Mihaela Glavan si-a lansat propriul brand - Sepala - in 2003. Cu un design grafic, arhitectural si special, pantofii Sepala au fost remarcati atat in Romania, cat si la nivel international, incepand cu anul 2006 (Montreal Fashion Week, Cyprus Fashion Week). Incaltamintea este realizata manual din materiale atent selectate pentru fiecare colectie in parte.

Brand-ul Mihaela Glavan a fost lansat oficial in 2008 (brand vandut in exclusivitate in showroomul situat in zona Unirii. Este destinat pentru comenzi speciale si prezentari de moda).

RSM (Reconstructed Style for Men) este linia de pantofi barbatesti, lansata oficial in cadrul Romanian Fashion Week, in 2007.