Simone Boutique este un magazin care vrea sa readuca in atentia clientilor „shoppingul cu stil” care a fost uitat in ultima perioada. “In Romania genul acesta de magazine este privit cu reticenta - exista impresia ca doar oamenii cu bani isi pot permite. Am lansat acest boutique pentru a demonstra contrariul: experienta occidentala a shopingului cu stil poate fi testata acum la preturi modice. Pentru aceasta am ales si zona Dorobanti, care este recunoscuta ca fiind o zona foarte sumpa”, declara Simona Veteleanu (foto), proprietara magazinului care detine si agentia de turism TravelBiz.

Simona Veteleanu, TravelBiz: Lipsa de credibilitate va falimenta multe agentii de cartier

Simona Veteleanu, TravelBiz: Lipsa de credibilitate va falimenta...

Hainele, majoritatea „made in Italy” sau fabicate de producatori locali, pentru export, costa intre 120 si 260 lei - rochiile office & smart casual sau 200-250 lei, pardesiile si paltoane din colectia de toamna – iarna. Bijuteriile hand made (unele dintre ele fiind unicat) au preturi cuprinse intre 40 si 150 de lei, iar curelele din piele pictate costa 130 lei. Gama pentru barbati cuprinde, pentru moment, doar camasi si cravate.

„Ne adresam unui segment care la noi nu este foarte exploatat – acela al femeilor active, care isi doresc sa fie mereu in pas cu moda, care au nevoie de liniste atunci cand achizitioneaza un produs si care prefera sa evite magazinele standard de haine”, explica Veteleanu.

Citeste si:

Pentru perioada de toamna – iarna 2010 Simone Boutique se va imbogati cu 2 branduri renumite din Portugalia – Lanidor si Globe. „Cele doua colectii au suscitat un interes deosebit in randul clientelor noastre, asa ca am decis le aducem”, mai spune Simona Veteleanu care adauga ca, in curand, gama de accesorii va fi completata cu articole de incaltaminte.

Pentru a-si promova magazinul, Veteleanu va organiza evenimentele periodice care se vor desfasura in cadrul boutique-ului unde vor fi invitati stilisti renumiti care sa consilieze clientele in privinta stilului vestimentar.

Pentru a completa vanzarile facute la „fata locului”, in urmatoarele 2-3 saptamani, se va lansa si un magazin virtual, oferindu-le clinetilor posibilitatea de a achizitiona online produsele.