De multe ori ti s-a intamplat probabil sa ai de realizat o prezentare, pe care apoi sa trebuiasca sa o sustii in fata colegilor / partenerilor / clientilor. Iata cateva sfaturi care iti vor face viata mai usoara:
1. Utilizeaza cuvinte cheie, nu propozitii intregi.

2. Materialele vizuale trebuie sa fie usor de vazut din capatul salii. Daca ai dubii in aceasta privinta mareste-le.

3. Utilizeaza desenele. O imagine valoreaza cat o mie de cuvinte.

4. Apeleaza doar la materialele vizuale care iti sustin si completeaza discursul.

5. Repeta utilizarea materialelor vizuale inainte de prezentare.

6. Nu imparti pliante inainte de prezentare deoarece publicul va citi pliantele si nu va mai fi atent la prezentarea propriu-zisa. Distribuie pliantele dupa incheierea prezentarii, sau creeaza niste pliante cu spatii libere de completat pe care publicul le poate urmarii pe masura ce tu prezinti.

7. Trebuie sa ai mereu un plan de rezerva pentru cazul in care materialele vizuale nu functioneaza cum trebuie mai ales in cazul utiliazarii solutiilor gen Power Point.

8. Daca citesti de pe materiale, publicul se va plictisi categoric. Utilizeaza materialele vizuale numai pentru a-ti sublinia ideile.

9. Evita sa scrii cuvintele NUMAI CU MAJUSCULE. ACESTEA SUNT GREU DE URMARIT SI DAU IMPRESIA CELOR DIN PUBLIC CA TE RASTESTI LA EI.

10. Adauga culoare materialelor tale vizuale pentru a le face mai interesante. Utilizeaza insa numai culori inchise pentru text.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Management »



Setari Cookie-uri