Sloganul sub care se desfasoara seminarul efEX este „Expuneti pentru valoare”. Scopul seminarului este de a oferi cunostintele de marketing prin targuri si expozitii necesare pentru a imbunatati participarea ca expozanti la targuri si expozitii astfel incat efectele benefice ale participarii sa creasca.

Seminarul efEX este structurat in 12 principii de marketing prin targuri si expozitii dezvoltate de Sfera Expo – Tradeshow Marketing. Am constatat ca informatia este mult mai usor retinuta daca aceasta este structurata si fiecare set de informatii poate fi sintetizat intr-o singura fraza. Cele doisprezece principii de marketing prin targuri si expozitii sunt concepute astfel incat dumneavoastra sa le puteti memora si sa va puteti pregati eficient participarea la targuri si expozitii respecandu-le.

Cele 12 principii de marketing prin targuri si expozitii sunt:

Principiul complementaritatii tehnicilor de marketing
Principul intelegerii produsului.
Principiul laboratorului de marketing.
Principiul pregatirii participarii.
Principiul interactiunii umane.
Principiul Exponatelor.
Principiul simturilor si al dimensiunilor.
Principiul mintii deschise.
Principiul Brandului iesit in societate intr-un cadru special.
Principiul schimbarii - evolutiei.
Principiul Socului.
Principiul eficientei.

Participantii la seminarul efEX din 10 februarie 2006 vor primi colectia revistei de marketing Brand4Brands.

O descriere completa a seminarului si formularul de inscriere sunt disponibile la adresa: http://www.targurisiexpozitii.ro/efEX_nou/index.html
Indicatorii de satisfactie a clientilor de la prima editie au fost determinati printr-un chestionar aplicat tuturor participantilor. Rezultatele sunt:
Sectiunea - Continutul seminarului
Pertinenta informatiei a fost notata pe o scala de la 1 la 5 cu 4,2.
Gradul de noutate al informatiei a fost notat pe o scala de la 1 la 5 cu 3,15.
Relevanta informatiei pentru participanti a fost notata pe o scala de la 1 la 5 cu 3,65.
Gradul de intelegere al informatiei prezentate a fost notat pe o scala de la 1 la 5 cu 4,65
Sectiunea - Organizarea seminarului
Prestatia lectorului a fost notata pe o scala de la - 2 la 2 cu 1,35.
Organizarea in ansamblu a seminarului a fost notata pe o scala de la -2 la 2 cu 1,15.
Locatia de desfasurare a seminarului a fost notata pe o scala de la 1 la 10 cu 8,55.
Serviciile de protocol (pauze de cafea) au fost notate pe o scala de la 1 la 10 cu 8,15.
Materialele primite (suport de curs) au fost notate pe o scala de la 1 la 10 cu 8,9.

NOTA: Metoda de realizare a cercetarii a fost recensamantul. Toti participantii au raspuns la chestionar. S-au utilizat cu precadere intrebari inchise - cu variante de raspuns - iar scalele folosite au fost ordinale - Diferentiala Semantica si Scala lui Likert.
Sfera Expo – Tradeshow Marketing este singura companie din Romania specializata in marketing prin targuri si expozitii, fiind proprietarul revistei de marketing prin targuri si expozitii www.targurisiexpozitii.ro