Peugeot a ales agentia Propaganda in urma unui pitch organizat la inceputul anului pentru programul Remat 2011, avand ca protagonist modelul Peugeot 308.
Agentia se va ocupa de strategia, creatia si project managementul tuturor campaniilor Peugeot din 2011.

Campania desfasurata de Peugeot impreuna cu Propaganda se va desfasura pe toata durata programului Remat 2011 si va fi declinata pe TV, radio si in print.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri