Experienta acumulata in piete dezvoltate, tendintele economice, necesitatile de marketing si solutiile de comunicare vor fi dezbatute in cadrul seminariilor din acest an gazduite de AdPrint Festival.

Millenium Communications, organizatorul AdPrint, continua astfel o traditie recunoscuta in piata publicitatii, aceea de a prezenta, pe langa un juriu de exceptie, si cele mai bune seminarii de advertising sustinute pe parcursul unui an in Romania.

“Atat pentru oamenii de marketing ci pentru creativi seminariile sunt deosebit de importante”, declara Andrei Bortun, directorul AdPrint Festival. “Romania se apropie cu pasi rapizi de piata europeana, concurenta se inaspreste iar asteptarile consumatorului cresc. Tocmai de aceea prezentam la AdPrint solutiile altor piete la probleme de comunicare cu care, foarte curand, si Romania se va confrunta. Si tot la AdPrint se dezbat tendinte si solutii cu care se vor confrunta in viitor aceste profesiuni convergente – cea de om de marketing si cea de publicitar”.

La AdPrint se va vorbi despre beneficiile obtinute atunci cand echipa de creatie simte ca se afla de aceeasi parte cu clientul iar interesele acestuia sunt comune, despre resurse si cum acestea pot fi identificate si eficientizate, despre print si importanta pe care acesta o detine in publicitate.

“Cuvinte si imagini, intr-o liniste deplina. Puterea de a prezenta sentimente si reactii in cateva secunde”, defineste print-ul Milka Pogliani, Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson Worldgroup, Milano, membra a juriului.

AdPrint Festival debuteaza in forta pe 2 februarie cu o serie de seminarii care au menirea de a spori know how-ul atat al creativilor cat si al oamenilor de marketing. Vorbitori la aceste seminarii sunt membrii ai juriului si invitati speciali ai festivalului.

Joe De Souza si Don Shelford, Directori de creatie la Wieden & Kennedy – Amsterdam, vor sustine un seminar in echipa.
Don si-a inceput cariera la „Arnold Worldwide” – Boston, lucrand pentru McDonalds. In septembrie 2003 incepe colaborarea cu „Goodby Silverstein & Partners” - San Francisco, iar cateva luni mai tarziu accepta sa lucreze ca director de creatie la Wieden & Kennedy.
Astazi cei doi lucreaza la Wieden & Kennedy – Amsterdam pentru clienti ca: Coca-Cola Company (POWERade), Gore-Tex, Heineken, HypoVereinsbank, Nike, Sharp, Siemens, Vodafone.

Citeste si:

O alta echipa de creatie ce face parte din juriu, formata din Phil van Duynen si Koen Demaré, Directori de Creatie ai Ogilvy Group – Belgia, va gazdui un seminar la AdPrint.

Phil a inceput sa lucreze ca graphic designer, apoi a fondat agentia independenta X generation, iar din 2003 lucreaza pentru Ogilvy Belgia. Koen si-a inceput cariera ca fotograf profesionist, a fost apoi copywriter la TBWA Bruxelles, iar de sapte luni conduce impreuna cu Phil van Duynen, departamentul de creatie al agentiei lucrand pentru Fanta, Posta Belgiana, PIAS (casa de discuri), Exit (pontofi de dama), Baygon (insecticid), Proximus (companie de telefonie mobila), Ford, JanSport, American Express.

Milka Pogliani, Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson Worldgroup, Milano va sustine un al treilea seminar in cadrul festivalului.
Milka si-a inceput cariera scriind scenarii si oferind idei creative pentru programe culturale la Treleviziunea Italiana de Stat. Primul sau job in idustria advertising-ului a fost de copywriter. Pe drumul parcurs de la copywriter la Executive Creative Director, Milka a cules numeroase premii la festivaluri europene si internationale de publicitate si a lucrat pentru mari compani ca Nestlé, GM-Opel, Unilever, L'Oréal, Martini & Rossi.
„Milka are o pasiune in a atinge limitele, si intotdeauna forteaza oamenii pana la extreme. Iar rezultatele se vad, fiind singurul Director de Creatie italian castigator de Grand Prix la Cannes”, declara Paola Manfroni, director de creatie al McCann-Erickson Milano.

Un al patrulea seminar va fi oferit de Linotype, una dintre cele mai mari biblioteci de fonturi din lume. Multe dintre fonturile comune care se folosesc astazi peste tot in lume si care se gasesc aproape in orice PC apartin bibliotecii Linotype. Cu o capacitate de peste 6 000 de fonturi, Linotype este un partener de incredere pentru designeri si tipografii din intreaga lume. Linotype militeaza pentru un transfer global de know-how si un schimb liber de idei si informatii in spatiul tipografic.

Expozitiile cu cele mai bune print-uri publicitare europene si petrecerile din fiecare seara vor implini spatiul AdPrint, oferind totodata contextul perfect unor confruntari de idei intre oamenii de marketing si creativi. Acest spatiu se dovedeste, deci, foarte important in identificarea si cunoasterea mai buna a partenerilor de afaceri.

Cea de-a spatea editie a AdPrint Festival se va desfasura intre 2 si 5 februarie la Brasov.