Google a cazut de acord cu FTC sa auditeze toate practicile legate de Google Buzz, de proces urmandu-se a se ocupa o companie independenta pe o perioada de 20 de ani, scrie presa internationala.

“Nu ne iese totul perfect din prima”, a declarat Alma Whitten, director of privacy la Google. “Lansarea Google Buzz nu a oferit transparenta noastra obisnuita, dezamagind o parte dintre clientii nostri”, recunoaste aceasta.

Imediat dupa lansarea Google Buzz, compania a fost asaltata de mii de critici din partea clientilor care spuneau ca e-mail-urile lor sunt aproape publice, precum si alte date personale.

Pe fundalul intelegerii dintre Google si FTC, compania americana a lansat un nou serviciu, “+1”, care va indeplini o functie asemanatoare cu cea a butonului “Like” de la Facebook.

Citeste si:

Utilizatorii care au activat profilul Google si noua functie vor putea sa recomande (sa placa – n.r.) orice link dintr-o pagina Google si altor prieteni.

Utilizatorii vor putea semnala astfel si rezultate ale cautarilor dar si spot-uri publicitare, facandu-le vizibile mai multor utilizatori.

“Vom lansa, treptat, serviciul +1, incepand initial pe Google.com in limba engleza”, a declarat managerul de produs al companiei Rob Spiro. “In urmatoarele saptamani acesta va deveni din ce in ce mai vizibil in mai multe regiuni”.

Citeste aici mai multe despre serviciu.