Concursuri internationale, expozitii, premii si degustari gratuite. Impreuna sau pe cont propriu, producatorii romani se lupta pentru sufletul bautorilor licorii lui Bahus.

Stefania Savin a fost aleasa “Regina Vinului Romanesc” in cadrul unui concurs ce a reunit printesele frumusetii din cele mai celebre podgorii. Castigatoarea a imbinat, in opinia juriului, aspectul fizic placut cu cunostintele amanuntite de cultura a vinului. Evenimentul a atras atentia mass-media si, implicit, a consumatorilor de vin. Astfel de intalniri sustin, in toata lumea, vanzarile si noile produse ale industriei. Copierea experientei occidentale nu poate decat sa garanteze succesul in acest caz.

“Anul trecut, am avut un buget de circa 350 de mii de euro pentru organizarea de festivaluri si expozitii cu impact mediatic. Pentru 2006, ne propunem sa marim numarul acestor evenimente. De exemplu, vom organiza primul curs de somelieri, pentru a incerca sa acoperim o lipsa a pietei de profil”, arata Ovidiu Gheorghe, director executiv al Patronatului National al Viei si Vinului (PNVV), organizatia care grupeaza majoritatea producatorilor de vin din Romania.

Sursa: http://www.capital.ro/index.php?a=22651&shift=1