Marketing Week a desemnat agentia TEQUILALondon pe primul loc in Direct Marketing Agency Reputations Survey, ceea ce reprezinta o crestere spectaculoasa fata de locul 9 obtinut in 2004. In urma sondajului efectuat printre 300 de clienti, TEQUILA s-a plasat pe primul loc la categoriiile full service, sector expertise si senior management si in primele 10 locuri la celelalte 5 categorii.

E o realizare deosebita avand in vedere ca 2005 a fost un an dificil pentru TEQUILALondon. La inceputul anului 2005, fuziunea dintre TEQUILALondon si TBWAGGT a starnit multe critici in presa, fiind considerata o strategie de eficientizare a costurilor. Cu atat mai mult cu cat cele 2 agentii aveau startegii divergente si personalitati diferite.

Tim Bonnet, Director Executiv TEQUILALondon si-a asumat provocarea afirmand: “Sa aduni la un loc 260 de oameni poate avea efecte deosebite. Am avut motive intemeiate sa fuzionam, nu a fost vorba doar de o restructurare corporationala.”

Cu sau fara fuziune, TEQUILALondon a depasit asteptarile. Filozofia si strategia comuna (Disruption si Connections) au facilitat fuziunea celor doua companii, dar Bonnet spune ca in realitate diferentele dintre cele 2 agentii au contribuit la succesele obtinute:
“ GGT era renumit pentru creativitatea si strategia exceptionala. Si noi aveam o buna strategie, dar alaturarea lor a dus la o crestere spectaculoasa in ambele domenii.”

David Reed de la Marketing Week spune: “Vizibilitatea agentiei TEQUILALondon a crescut indubitabil datorita conturilor Morgan Stanley si 118 888 (cunoscut anuar de bussiness din Marea Britanie) si prin pozitionarea printre primele 3 agentii de Direct Marketing in registrul COI (Central Office of Information). In acest an, agentia a castigat 50% din pitch-uri, si a recastigat contul The Pru.”