Marketing Week a desemnat agentia TEQUILALondon pe primul loc in Direct Marketing Agency Reputations Survey, ceea ce reprezinta o crestere spectaculoasa fata de locul 9 obtinut in 2004. In urma sondajului efectuat printre 300 de clienti, TEQUILA s-a plasat pe primul loc la categoriiile full service, sector expertise si senior management si in primele 10 locuri la celelalte 5 categorii.

E o realizare deosebita avand in vedere ca 2005 a fost un an dificil pentru TEQUILALondon. La inceputul anului 2005, fuziunea dintre TEQUILALondon si TBWAGGT a starnit multe critici in presa, fiind considerata o strategie de eficientizare a costurilor. Cu atat mai mult cu cat cele 2 agentii aveau startegii divergente si personalitati diferite.

Tim Bonnet, Director Executiv TEQUILALondon si-a asumat provocarea afirmand: Sa aduni la un loc 260 de oameni poate avea efecte deosebite. Am avut motive intemeiate sa fuzionam, nu a fost vorba doar de o restructurare corporationala.

Cu sau fara fuziune, TEQUILALondon a depasit asteptarile. Filozofia si strategia comuna (Disruption si Connections) au facilitat fuziunea celor doua companii, dar Bonnet spune ca in realitate diferentele dintre cele 2 agentii au contribuit la succesele obtinute:
GGT era renumit pentru creativitatea si strategia exceptionala. Si noi aveam o buna strategie, dar alaturarea lor a dus la o crestere spectaculoasa in ambele domenii.

David Reed de la Marketing Week spune: Vizibilitatea agentiei TEQUILALondon a crescut indubitabil datorita conturilor Morgan Stanley si 118 888 (cunoscut anuar de bussiness din Marea Britanie) si prin pozitionarea printre primele 3 agentii de Direct Marketing in registrul COI (Central Office of Information). In acest an, agentia a castigat 50% din pitch-uri, si a recastigat contul The Pru.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri