De sarbatori, CCHBC Romania a dat startul Caravanei Coca–Cola, devenita deja o traditie in ultimii ani. Caravana a pornit pe 5 decembrie, a vizitat 44 de orase, parcurgand peste 6000 km si a adus cu ea sase personaje-vedete ale spoturilor Coca–Cola, reunite sub denumirea de FAMILIA COCA – COLA.

Mos Craciun, Renul Rudolf, Familia Ursilor Polari si mai noul Pitic Muschetar s-au alaturat Caravanei in 7 orase din Romania (Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta, Oradea, Timisoara si Brasov), impartind cadouri celor mici, dar si tuturor celor care nu au uitat spiritul Craciunului.

Familia Coca – Cola a incantat timp de 20 de zile bucurestenii cu premii si cadouri. Si locuitorii altor orase mari din Romania s-au putut bucura de toate acestea fie in mall-uri, restaurante, supermarket-uri, fie prin piete, orasele ale copiilor sau orfelinate.

Citeste si:

Ideea reunirii celor sase personaje intr-o familie unica si speciala, familia Coca-Cola, a apartinut agentiei 141 Romania. “Ideea “Familiei Coca-Cola” ne-a venit intr-un brainstorming in miez de noapte, in care au fost sustinute discutii aprinse, strategii, obiective, planuri, multe idei, dar si aceasta idee de ultim moment trecuta intr-un slide final de prezentare... CCHBC Romania a ales ideea noastra, invitand familia Coca-Cola sa se alature Caravanei si sa isi construiasca propria identitate,” a declarat Mircea Sebe, Account Director 141 Romania.

Proiectul s-a remarcat prin prestatia deosebita a 22 de tineri actori, prin atitudinea pozitiva si prin increderea care au fost transmise catre consumatori, dar si prin costumele de basm sau prin cadourile date celor mici – de exemplu, acadele de 1 m inaltime. Apropierea creata intre toti cei implicati (agentie, client, personaje) si publicul de toate varstele a fost exact aceea dintr-o mare familie ... si nu una oarecare, ci familia Coca-Cola.