Finala emisiunii “Romanii au talent”, difuzata de canalul Pro TV in a doua zi de Paste, a inregistrat 16,4 puncte de rating si o cota de piata de 41% la nivel national, fiind urmarita de aproximativ 3,31 milioane de persoane, scrie Pagina de media.
Desi cifrele de audienta sunt foarte mari, aceastea nu au intrecut recordurile inregistrate pe 18 si 25 martie, in emisiunile care prezentau momente din etapa preselectiilor. Fiecare dintre cele doua editii ale show-ului a fost urmarita de aproximativ 4,3 milioane de oameni.

“Romanii au talent” este o emisiune care a inceput sa fie difuzata in februarie si care pe parcursul celor doua luni de transmisie a ajuns la cele mai mari audiente TV din ultimii zece ani.

Al doilea cel mai urmarit program in intervalul 20.30-24.30 din 25 aprilie a fost emisiunea “Nora pentru mama” difuzata de Kanal D, care a fost urmarita in medie de 552.000 de persoane. la nivel national

Aproape jumatate din durata emisiunii "Romanii au talent" s-a desfasurat in acelasi timp cu meciul Steaua- Dinamo, cel mai important derby al campionatului intern de fotbal si unul dintre cele mai urmarite programe. Partida a fost difuzata de canalul Digisport al operatorului de telecomunicatii RCS&RDS si a inregistrat o audienta medie de 493.000 de persoane.

Castigatorul finalei concursului "Romanii au talent" este Adrian Tutu, un tanar de 19 ani. Urmatorii clasati a fost contratenorul Narcis Iustin Ianau si cantaretul Valentin Dinu, potrivit Mediafax.

"Nu stiu, sincer simt ca mi se taie picioarele si cred ca este cel mai frumos lucru care mi s-a intamplat in toata viata", a marturisit Adrian Tutu imediat dupa terminarea show-ului, potrivit site-ului romaniiautalent.ro.

Sursa foto: Romaniiautalent.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri