gav|Scholz&Friends Bucuresti semneaza campania de iarna "Vito si tu la cota 19.900" pentru clientul AUTO ROM, distribuitor DaimlerChrysler in Romania. Utilizind vizualul unui peisaj hibernal vazut prin parbrizul unui Vito ca din interiorul unei telecabine campania sugereaza performantele Vito - masina ideala pentru vacante de familie si sport - comunicind totodata un pret incredibil pentru o asemenea "altitudine" a calitatii Mercedes-Benz: numai 19.900 euro pret CIP! In plus, cei care cumpara un Vito in perioada campaniei promotionale primesc un portbagaj de schiuri Mercedes cadou. Campania "Vito si tu la cota 19.900" este o replica a promotiei de succes din vara, "Vito cu vedere la vacanta".

"Ne dorim sa pozitionam Vito nu doar ca un autovehicul destinat companiilor pretentioase, flotelor hoteliere sau clientilor corporativi, ci si ca o masina de familie, extrem de practica, sigura si comoda" a declarat Ioana Taflan, Director Marketing/Comunicare AUTO ROM. In tarile vestice Vito este preferata de catre familiile care incearca sa "evadeze" din oras. Romanii au recuperat foarte repede diferentele de mentalitate si mod de viata, iata de ce credem ca Vito va deveni si la noi o masina ideala pentru familiile care pretuiesc timpul liber si nu numai! Cu atit mai mult cu cit acum Vito este disponibila si in varianta 4x4."

Datorita flexibilitatii, sigurantei si confortului pe care le ofera, Mercedes Vito este un adevarat lider in categoria sa.

Campania este semnata de echipa creativa Marius Rosu Dana Cavaleru (gav|Scholz&Friends Bucuresti) si coordonata de Ioana Taflan (Director Marketing/Comunicare AUTO ROM) si Gabriel Craciun (Marketing/Comunicare AUTO ROM), fiind derulata pe suporti outdoor si tranzit la nivel national precum si presa nationala si locala.