Incepand de azi, 20 ianuarie, spoturile TV pentru medicamentele Hexoral si Olynth produse de Pfizer sunt difuzate pe posturile de televiziune.

In 2004, Scala JWT a dezvoltat pentru Pfizer campaniile de comunicare pentru doua dintre medicamentele companiei farmaceutice Pfizer: Hexoral si Olynth. Campaniile, care constau intr-o componenta ATL cu TV, print si materiale P.O.S. (displays, shelf talkers etc.), precum si intr-o componenta BTL (adresata doctorilor si farmacistilor), s-au desfasurat cu succes in cateva tari (Tarile Baltice, Rusia, Cehia etc.).

Pfizer a decis sa introduca acum si pe piata romaneasca campania produsa initial aici. Spoturile TV pentru Hexoral (spray pentru gat) / Hexoraletten (pastile pentru gat) si Olynth (picaturi pentru nas) sunt difuzate pe canalele de televiziune Pro TV, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3 si Realitatea TV.

JWT, importanta retea de publicitate full-service, dezvolta proiecte in cooperare cu partenerul sau Pfizer din 2001.

Echipa Scala JWT: Gabriela Marcu Account Director, Laura Mihalascu Account Executive, Irina Tomsa Copywriter, Catalin Stanciu Junior Copywriter, Ioana Sandru Junior Art Director, Ilinca Dumitrescu Production Director.

Echipa Pfizer: Vivan Pinto Brand Manager Central & Eastern Europe, Akos Tatar Business Manager.

Casa de productie: Abis Studio.

Despre Scala JWT
Agentia de publicitate Scala JWT a fost creata in 1996 si face parte din reteaua JWT, membra a celui mai mare grup de comunicare din lume (WPP).

Despre Pfizer
Pfizer Inc. descopera, dezvolta, produce si comercializeaza medicamente de uz uman si veterinar. Compania are trei segmente: sanatate, sanatate animala si sanatatea consumatorului. Produsele companiei sunt disponibile in peste 150 de tari. Site-ul oficial al companiei este www.pfizer.com.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri