Incepand din acest an, International Advertising Association se alatura AdPrint in dorinta de a sprijini un festival puternic de publicitate in Romania.

Unul dintre obiectivele IAA este de a promova industria de publicitate din Romania pe plan international, declara Alexandra Olaru, Corporate Affairs Director Unilever SCE si Vicepresedinte al IAA. AdPrint, ca si festival european, este pentru IAA un partener care faciliteaza aceasta promovare. In aceeasi masura, prin continutul sau, AdPrint este complementar misiunii IAA, aceea de a ridica standardele si practicile din publicitate aducand astfel beneficii intregului domeniu al comunicarii.

AdPrint Festival va gazdui intre 2 si 5 februarie, la Brasov, o serie de seminarii sustinute de personalitati importante din industria comunicarii.
Prin continutul festivalului, venim in intampinarea unora din atributiile IAA, acelea de a dezvolta si implementa programe menite sa ridice standardele, printr-o dezvoltare profesionala de inalt nivel, pentru viitoarea comunitate de marketing, afirma Andrei Bortun, director al Millenium Communications, organizatorul AdPrint. Ne bucura aceasta asociere cu IAA deoarece reprezinta o recunoastere a valorii festivalului oferita de cea mai importanta asociatie mondiala care activeaza in zona comunicarii.

AdPrint este singurul festival din Europa specializat pe print. An de an, reuneste in Romania creativi de pe intregul continent si premiaza cele mai bune echipe de creatie ale celor mai bune agentii de publicitate din Europa.

Aproximativ 1.000 de oameni din advertising si marketing se vor intalni anul acesta in cele trei zile de festival pentru a concura, pentru a participa la workshop-uri de exceptie si a se distra impreuna.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri