Incepand din acest an, International Advertising Association se alatura AdPrint in dorinta de a sprijini un festival puternic de publicitate in Romania.

“Unul dintre obiectivele IAA este de a promova industria de publicitate din Romania pe plan international”, declara Alexandra Olaru, Corporate Affairs Director Unilever SCE si Vicepresedinte al IAA. “AdPrint, ca si festival european, este pentru IAA un partener care faciliteaza aceasta promovare. In aceeasi masura, prin continutul sau, AdPrint este complementar misiunii IAA, aceea de a ridica standardele si practicile din publicitate aducand astfel beneficii intregului domeniu al comunicarii.”

AdPrint Festival va gazdui intre 2 si 5 februarie, la Brasov, o serie de seminarii sustinute de personalitati importante din industria comunicarii.
“Prin continutul festivalului, venim in intampinarea unora din atributiile IAA, acelea de a dezvolta si implementa programe menite sa ridice standardele, printr-o dezvoltare profesionala de inalt nivel, pentru viitoarea comunitate de marketing”, afirma Andrei Bortun, director al Millenium Communications, organizatorul AdPrint. “Ne bucura aceasta asociere cu IAA deoarece reprezinta o recunoastere a valorii festivalului oferita de cea mai importanta asociatie mondiala care activeaza in zona comunicarii”.

Citeste si:

AdPrint este singurul festival din Europa specializat pe print. An de an, reuneste in Romania creativi de pe intregul continent si premiaza cele mai bune echipe de creatie ale celor mai bune agentii de publicitate din Europa.

Aproximativ 1.000 de oameni din advertising si marketing se vor intalni anul acesta in cele trei zile de festival pentru a concura, pentru a participa la workshop-uri de exceptie si a se distra impreuna.