Coca-Cola, impreuna cu partenerii media, Radio 21 si MTV, ii invita iarna aceasta pe toti amatorii de distractii sa participe la concursurile sportive si concertele organizate pe partia Bradul din Poiana Brasov.

In fiecare week-end, incepand cu 21 ianuarie si pana pe 1 aprilie 2006, pe partia Bradul, concertele si concursurile organizate de catre Coca-Cola se vor tine lant: schi, sculpturi in gheata si snowboard. Cei care vor intretine atmosfera vor fi Buzdugan si Morar, care, in fiecare vineri, vor realiza emisiunea Dimineata de menta direct de pe partie. La intrecerile sportive sunt asteptati sa participe toti amatorii sporturilor de iarna caci premiile vor fi pe masura asteptarilor: echipamente de schi si de snowboard, MP3 playere, mini frigidere Coca-Cola, CD holdere si gentute termoizolante. Jurizarea va fi facuta de catre Comisia de Arbitri a Federatiei Romane de Schi. Coca-Cola va oferi bauturi racoritoare tuturor celor care vor lua parte la concursurile organizate in aceasta iarna in cadrul programului O iarna Coca-Cola la Poiana Brasov.

Pentru zilele de 28 si 29 ianuarie 2006, Coca-Cola a pregatit un concurs inedit de sculpturi in gheata, care va fi insotit de demostratii ale schiorilor profesionisti. Concertele nu vor lipsi nici in acest week-end, iar invitati vor fi Stefan Banica jr. si DJ Project. Le vor urma focurile de artificii si celebrele petreceri MTV.

Daca pe 14 ianuarie, la deschiderea sezonului de iarna Coca-Cola, Cristina Rus, Akcent, Anna Lesko si Animal X au dat tonul distractiei, in continuare, stafeta va fi preluata de catre alte formatii iubite de publicul larg: Stefan Banica jr., Miki, Cassa Locco, DJ Project si multe alte trupe surpriza. Si pentru ca distractia sa fie completa, serile se vor incheia cu petreceri MTV si focuri de artificii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri