Inscrierile pentru AdPrint Festival s-au incheiat pe data de 20 ianuarie. Agentii de publicitate din 15 tari isi regasesc echipe de creatie inregistrate cu lucrari in unicul festival european dedicat exclusiv print-ului ce se va desfasura intre 2 si 5 februarie la Brasov.

AdPrint va gazdui lucrari a 112 echipe de creatie din Austria, Belgia, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Danemarca, Franta, Germania, Italia, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia, Slovenia, Turcia si Ucraina. Participa 62 de echipe de creatie apartinand unui numar de 21 de agentii din strainatate si 50 de echipe reprezentand 20 de agentii de publicitate romanesti. Pe lista agentiilor din strainatate figureaza urmatoarele nume: TBWAParis Franta, FCB Austria, Ogilvy & Mather Belgia, Publicis Conseil Franta, Ashley & Holmes Bulgaria, TF Marketing Croatia, Scholz & Friends Germania, Red Cell Germania, Lorenzo Marini & Associati Italia, McCann Erickson Italia, AmbrosioMaoloni Italia, Adv Activa Italia, Scholz & Friends Polonia, Lowe Turcia, Pristop Slovenia, EURO RSCG Ucraina si Publicis United Rusia. Acestor echipe de creatie li se alatura un numar de trei inscrise in festival de OpenAd.

Agentiile romanesti, care sunt reprezentate de echipe de creatie inscrise in festival, sunt: OgilvyOne, Vitrina Advertising, Gavrila&Asociatii, Scala JWT Publicitate, Loco Branding & Communication, 141 Romania, Propaganda, adviser | chillimedia, Speed Promotion, AdVenture, DDB, Violet Advertising, gav|Scholz&Friends, Sister & Co, Mercury Promotions, GMP/Ashley, Saatchi & Saatchi, Cohn & Jansen, Lowe & Partners si McCann Erickson.

“Ma bucura numarul mare de echipe de creatie inscrise in festival. Si ma bucura si faptul ca apartin unor agentii de renume din Europa”, spune Andrei Bortun, Presedintele festivalului. “Numele participantilor, renumele membrilor juriului si continutul evenimentelor gazduite de AdPrint Festival ma fac sa cred ca editia din acest an va fi un success si creeaza premise excelente pentru anii viitori.”

Incepand cu editia din acest an, International Advertising Association este partenerul AdPrint Festival. Prin continutul sau, AdPrint este complementar misiunii IAA, aceea de a ridica standardele si practicile din publicitate, aducand astfel beneficii intregului domeniu al comunicarii. AdPrint Festival va cuprinde o serie de seminarii destinate atat creativilor cat si oamenilor de marketing.

Vorbitori la aceste seminarii sunt membrii ai juriului si invitati speciali ai festivalului: Joe De Souza si Don Shelford, Directori de creatie la Wieden & Kennedy; Phil van Duynen si Koen Demaré, Directori de Creatie ai Ogilvy Group – Belgia; Milka Pogliani, Presedinte si Executive Creative Director al McCann-Erickson Worldgroup; Arash Shahidi si Dan Reynolds, Linotype, una dintre cele mai mari biblioteci de fonturi din lume; Malika Rodrigues, Brand Equity, cea mai importanta revista de advertising din India.