Dedeman si McCann Erickson Romania au obtinut trofeul Grand Effie pentru campania “Every Change Helps”. Campania a castigat si trofeul de Aur in categoria Retail.
Juriul competitiei din acest an, prezidat de Max Palla (CEE Coordinator Jung Von Matt si fost presedinte IAA Austria) a acordat 37 de trofee in 17 categorii si marele premiu - Grand Effie. Astfel, au fost inmanate 10 trofee de Aur, 18 Argint si 10 Bronz.

Agentiile cu cele mai multe trofee castigate sunt Graffiti BBDO si grupul McCann Erickson, fiecaruia revenindu-i cate cinci trofee.

Astfel, Graffiti BBDO a primit 3 trofee de Bronz (in categoria Durables pentru Dacia – “Agent Dacia avantaj”, in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru BAT – “Upgraded City” si in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Romtelecom Clicknet – “Telcu Family 3D Clicknet” ), 1 trofeu de Argint (in categoria Telecommunications Voice offers pentru Telcu Family 3D Voce – “Telcu Family 3D Voce”) si un Aur (in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru Salveaza Vieti – campania “Don’t Ignore Me”).

McCann Erickson a castigat 2 trofee de Aur (in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Vodafone – “The Wedding” si in categoria Retail pentru Dedeman – “Every Change Helps”) si 2 trofee Silver, ambele pentru Rom – “American Rom” in categoriile Food Products si Media Efficiency). La acestea se adauga trofeul Grand Effie castigat pentru campania Dedeman.

In cadrul celor doua categorii introduse in competitia 2011 au fost premiate 4 campanii. In categoria Shopper Marketing a fost oferit un trofeu de Argint campaniei P&G Multibrand – “Male Campaign” realizata de Grey Worldwide Romania, iar in categoria Media Efficiency au fost acordate 2 trofee de Argint campaniilor Timisoreana –“True football” realizata de GMP Advertising si Webstyler si Rom – "American Rom” realizata de McCann World Group Romania si un Aur pentru Efix – "Injectors Jam Session” realizata de Odyssey Communication.

In competitia din acest an au fost inscrise 79 de campanii de catre 25 de agentii. Procesul de jurizare a cazurilor a avut loc in zilele de 9 si 10 iunie 2011. Juriul competitiei este format din peste 80 de reprezentanti ai industriei de marketing si comunicare din Romania, seniori ai industriei pe care o reprezinta.

Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate bune bazandu-se pe idei creative.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri