McCann a obtinut premii cu toate lucrarile ajunse pe lista scurta a festivalului de la New York. Spotul “Cafeaua” realizat de McCann/Creative Services pentru Agentia pentru Strategii Guvernamentale a obtinut aurul la categoria Corporate Image iar “Parcarea” a luat un Silver World Medal in aceeasi categorie.
“Mos Craciun”, client Loteria Romana a obtinut argint la categoria Entertainment.

Alaturi de lucrarile McCann, printre castigatorii festivalui se numara campanii prestigioase realizate pentru Honda (Grrr), Carlton Draught (Big Ad), American Legacy Foundation, Adidas, Stella Artois, Virgin Atlantic Airlines, Jonnie Walker.

La editia de anul trecut a Festivalului de la New York, McCann/Creative Services a castigat un silver World Medal pentru” Roma People”, client Romani Criss si un bronze World Medal pentru spotul ”The Missing Part”, brand HIV/AIDS prevention , client ARAS.

Citeste si:

“Din fericire, am ajuns “abonati” la New York Festivals in ultimii ani. Dar bucuria e cu atat mai mare cu cat suntem alaturi de nume grele din toata lumea. Campania Votul ne-a mai adus premii si nominalizari la festivalurile internationale, inclusiv Cannes. Ce pacat ca n-a putut sa impresioneze si juriul de la Ad’Or 2005... Cat despre “Mos Craciun”, spotul a reconfirmat dupa Golden Drum si ii vedem un drum destul de bun in continuare. Normal, sper sa prelungim “abonamentul” la NYF si in 2007.”

Echipele care au contribuit la realizarea spoturile castigatoare:
“Cafeaua” si “Parcarea”: Copywriter: Emilian Arsenoaiei/Titus Dumitrescu; Associate Creative Director: Alexandru Dumitrescu; Creative Director: Adrian Botan.
“Mos Craciun”: Copywriter: Craita Coman, Art Director: Roland Szatler; Creative Director: Adrian Botan.