OpenAd.net va participa la editia a saptea a festivalului AdPrint cu un seminar sustinut de Malika Rodrigues, editor la “Brand Equity”, revista de publicitate si marketing a “The Economic Times” din India. Seminarul va avea loc pe data de 3 februarie, la ora 11.00 la Hotelul Aro din Brasov.

Tema seminarului sustinut de Malika Rodrigues este “Let the Advertising Fit the Crime”. Punctul culminant al prezentarii sale va consta in studii de caz referitoare la specificul pietei indiene de publicitate: limbaj, cultura si public tinta diferit. Malika Rodrigues este editor la “Brand Equity”, publicatie lider de piata in India. “Brand Equity” a obtinut numeroase premii din partea Asociatiei Agentiilor de Publicitate din India pentru creativitatea sa.

“OpenAd.net este la a doua participare la AdPrint, iar acest lucru ne onoreaza. Este extraordinar faptul ca cei mai renumiti creativi din lume vor fi prezenti la festival si, mai mult decat atat, vor vorbi despre publicitate. Este un eveniment de la care OpenAd, prima platforma de comunicare, nu putea lipsi”, declara Tamara Stader, Marketing Manager EMEA OpenAd.net.

OpenAd.net este consecvent in a-si indeplini misiunea, aceea de aduce marcile si ideile impreuna. Astfel, la sfarsitul lunii decembrie 2005, OpenAd.net a lansat un nou site care include si o galerie online de vanzari. Noua configurare a site-ului permite marcilor sa isi caute 14 categorii de idei creative . Clientii pot sa caute acum solutiile creative care raspund cel mai bine strategiilor lor de marketing si comunicare, folosind diverse filtre de cautare. Sectiunea OpenPitch a fost reconfigurata, astfel incat utilizatorii pot sa isi completeze brief-urile cu mai multa usurinta si cu informatii mai concise si mai relevante despre caracteristicile brand-ului lor si al obiectivelor de comunicare.

In decembrie 2005, OpenAd a deschis un pitch pentru felicitarile de sarbatori, pitch la care s-au primit mai mult de 40 de idei noi. Cea mai inovativa idee, “Pop’em all party”, a fost cea a unei echipe de creativi romani, Tudor si Daria Brandusoiu. Este pentru a treia oara cand creativii romani castiga prin OpenAd.net.

Citeste si:

“Ceea ce ne place la OpenAd.net (exceptand faptul ca putem lucra in pijamale) este calitatea muncii care se face acolo, incepand de la brief-urile bine scrise si concise, pana la ultimele ajustari”, au declarat Tudor si Daria Brandusoiu.

***OpenAd.net este o platforma globala de comunicare on line care ofera mii de idei creative printr-un schimb global pe website. Pentru publicitari, OpenAd.net este un instrument nou, rapid si eficient: un loc in care clientii pot explora o multitudine de idei care sa se potriveasca cel mai bine brief-ului lor. OpenAd.net inseamna posibilitatea de a cumpara ideea care le va creste afacerea. Publicitarii din intreaga lume pot sa isi posteze brief-ul pe website si sa atraga solutii de la creativi din lumea intreaga sau pot sa aleaga o idee din Galeria de Idei.

Clienti ca DaimlerChrysler, Emap (editura britanica) Etam, (cel mai cunoscut portal de vacante si calatorii), Gorenje, lastminute.com si MTV UK au deschis deja cu succes mai multe pitch-uri.

Pentru creativi, OpenAd.net este cel mai eficient mod de a castiga bani pentru ideile lor, un loc in care ei pot inregistra un mare numar de idei pentru o paleta larga de clienti. Aditional, creativii au sansa de a rezolva pitch-uri deschise pe site. Pana in prezent, peste 4000 de creativi din intreaga lume lucreaza pentru www.openad.net.