BenQ Mobile a lansat la nivel international noul brand dual al companiei in cadrul unui eveniment ce a avut ca tema “Estul intalneste Vestul”, eveniment organizat intr-un tunel subteran exact sub zidul Berlinului din Postdamer Platz, dovada istorica atat de elocventa a spargerii barierelor culturale si a celor de afaceri. In sprijinul repozitionarii companiei, BenQ Mobile a adoptat o strategie agresiva de branding si intentioneaza sa construiasca un brand puternic la nivel global dedicat consumatorului.

Practicantul de sporturi extreme Freddy Kuhlmann, in varsa de 34 de ani, a fost primul care a dezvaluit in cadrul evenimentului noul brand international. Acesta a efectuat un salt cu parasuta de pe turnul “Funkturm” din Berlin, parasuta avand inscriptionat noul logo BenQ-Siemens, brandul rezultat in urma parteneriatului incheiat la 1 octombrie 2005 intre fosta divizie de telefonie mobile a Siemens si grupul taiwanez BenQ.

Clemens Joos, CEO al companiei BenQ Mobile a declarat “Dorim sa impresionam consumatorii care impartasesc credinta noastra in creativitatea si abilitatea tehnologiei de a ne imbogati comunicarea de zi cu zi. Noul brand BenQ-Siemens incorporeaza aceasta atitudine iar in anul 2006 vom intrece asteptarile nu numai prin produsele pe care le vom lansa dar mai ales prin modul in care vom comunica. Avem o echipa extrem de pasionata si experimentata la conducerea noii companii si vom consolida capitalul existent al ambelor branduri, pentru a merge inainte cu incredere.”

Cu ocazia dezvaluirii noului brand dual au fost lansate primele trei modele de telefoane care poarta noul nume BenQ–Siemens – EF81, S68 si S88. Toate cele trei modele ofera un design slim si finisaje metalice de ultima generatie, telefonul EF81 in particular nu va trece neobservat gratie miniaturizarii tehnologiei 3G intr-o carcasa ultrasubtire de magneziu de tip clamshell. BenQ-Siemens si-a propus ca minimum o treime din produsele pe care intentioneaza sa le lanseze in 2006 sa fie reprezentata de produse 3G concentrate mai mult pe aplicatii multimedia.; unul din patru produse va avea integrat un music player sau un radio FM, iar doua din patru vor avea camere cu rezolutia de cel putin 1,3 megapixeli.

Din punct de vedere al designului, BenQ-Siemens va crea dispozitive elegante si surprinzatoare care se bazeaza pe expertiza celor doua mari companii. BenQ este cunoscuta pentru cele 86 de premii internationale pentru design obtinue in decursul a doar trei ani (2002-2005), iar Siemens a avut intotdeauna o reputatie de ingeniozitate, compania fiind prima care a introdus conceptul de telefon “slide” sau de telefon “mp3 player”.

BenQ Mobile are ca scop in anul 2006 imbunatatirea rezultatelor si obtinera stabilitatii pana la sfarsitul anului. Compania a inregistrat deja rezultatele primelor 100 de zile sub conducerea noii echipe, aceasta reusind reducerea pierderilor operationale. Operatorii au reactionat pozitiv la portofoliul pe care compania doreste sa-l puna la dispozitie, care cuprinde un numar mare de telefoane 3G si de produse multimedia, iar multe din varfurile de lance ale acestui portofoliu sunt deja listate de catre operatori in majoritatea regiunilor cheie.

Strategia agresiva a companiei are ca esenta noul brand BenQ-Siemens lansat astazi si este sustinuta de o filosofie si un plan de lansare a produselor competitive pentru asigurarea unui viitor de succes al companiei.

Despre BenQ Mobile

BenQ Mobile este lider in industria dispozitivelor de comunicatii fara fir cu o tenta puternica de lifestyle. Cu sediul central in Munchen (Germania), compania este una din cele trei divizii de afaceri ale BenQ Corporation si totodata marca inregistrata a Siemens A.G.

Cu venituri de peste 5.6 miliarde de euro in 2004*, cu peste 7.000 de angajati la nivel mondial si prin unitatile sale de productie si de cercetare si dezvoltare de ultima generatie aflate in Aalborg (Damenarca), Beijing, Suzhou (China), Kamp - Linfort, Munchen, Ulm (Germania), Manaus (Brazilia), Mexicali (Mexic), Taipei (Taiwan) sau Wroclaw (Polonia) cat si prin retelele sale puternice de vanzari, marketing si service, BenQ Mobile beneficiaza din plin de raspandirea companiei la nivel global. BenQ Mobile va mobiliza resurse si competente complementare in creatia de produse, dezvoltand dispozitive elegante si captivante care permit consumatorilor sa exploateze si mai mult mobilitatea.