Next Advertising a castigat pitch-ul organizat anul acesta de Coca-Cola HBC Romania si va asigura servicii de comunicare pe zona Corporate Social Responsibility (CSR).
Rezultatul licitatiei a fost hotarat in mai putin de 24 de ore de la prezentarea Next, anunta agentia.

“Prezentarea a fost extrem de creativa, dar sincer, la asta ne cam asteptam. Ceea ce ne-a impresionat realmente a fost ambalarea creativitatii intr-o viziune unitara, condusa de un concept generos, care ne-a castigat imediat, fara drept de apel”, a spus Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.

In toamna lui 2010, Next a infiintat divizia Change, care se ocupa de proiecte de implicare si responsabilitate sociala. In ultimii ani, Next a realizat proiecte de responsabilitate sociala pentru clienti precum: Greenpeace, Salvati Delta, MaiMultVerde sau Ecorom Ambalaje.

Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, asigura pentru produsele Coca-Cola imbutelierea, distributia, vanzarea si marketingul operational, fiind lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania.

Printre clientii Next Advertising se mai numara Banca Transilvania, Aegon, Deutek, Biofarm, Salvati Delta, Casa Noastra, Western Union, Albalact, Piritex, DOMO, Sun Plaza Shopping Center, Actavis, Centrul Medical Unirea si Ceramica Iasi. Agentia colaboreaza cu shopul de creatie Cap pe brandurile Murfatlar, Unirea, Zaraza, Biborteni si Limo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri