Rezultatul licitatiei a fost hotarat in mai putin de 24 de ore de la prezentarea Next, anunta agentia.

“Prezentarea a fost extrem de creativa, dar sincer, la asta ne cam asteptam. Ceea ce ne-a impresionat realmente a fost ambalarea creativitatii intr-o viziune unitara, condusa de un concept generos, care ne-a castigat imediat, fara drept de apel”, a spus Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.

In toamna lui 2010, Next a infiintat divizia Change, care se ocupa de proiecte de implicare si responsabilitate sociala. In ultimii ani, Next a realizat proiecte de responsabilitate sociala pentru clienti precum: Greenpeace, Salvati Delta, MaiMultVerde sau Ecorom Ambalaje.

Citeste si:

Compania Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, asigura pentru produsele Coca-Cola imbutelierea, distributia, vanzarea si marketingul operational, fiind lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania.

Printre clientii Next Advertising se mai numara Banca Transilvania, Aegon, Deutek, Biofarm, Salvati Delta, Casa Noastra, Western Union, Albalact, Piritex, DOMO, Sun Plaza Shopping Center, Actavis, Centrul Medical Unirea si Ceramica Iasi. Agentia colaboreaza cu shopul de creatie Cap pe brandurile Murfatlar, Unirea, Zaraza, Biborteni si Limo.