Agentia de publicitate badcat_ a castigat la inceputul lunii ianuarie pitch-ul pentru publicatiile Intact Top Gear, 4WD si Good Food.

“Am dorit sa pozitionam Top Gear ca revista de entertainment, nu ca o revista auto, seaca, inginereasca si de aici sloganul “, declara Cristian Hurhui, copywriter la badcat_. Mesajul campaniei este “cu revista Top Gear simti altfel masinile”, fara a cadea in cliseul iubire sau pasiune fata de masini. “Oamenii citesc Top Gear pentru ca este amuzanta, obraznica si destul de nebuna pentru a spune lucrurilor pe nume”, declara in continuare reprezentantul agentiei. “Asa ca si spotul este nebun.” Proiectul a demarat cu spotul “maternitatea” si cu o serie de ad-uri de presa si pentru Oops Media.

Redactorul sef al revistei a primit rolul principal in spot. “La casting, Costin Giurgea, redactorul sef, explica actorilor ce vrem sa vedem. Explica atat de bine incat toata lumea a inteles ca el trebuie sa primeasca rolul”, povesteste Silvia Gheorghita, client service la badcat_.

Spotul a fost realizat cu casa de productie Empire Video Production, regizor Cristian Nemescu, director de imagine Liviu Marghidan.

Echipa badcat_: Gabriel Branescu – creative director, Silvia Gheorghita – client service, Cristian Hurhui – copywiter si Marina Macarie – art director.

Din partea grupului Intact: Serban Barbato – managing director Media Sport Group si, bineinteles, Costin Giurgea, redactor sef Top Gear.