Kit Kat, brandul numarul doi pe piata de dulciuri la nivel mondial, a lansat pe 3 februarie prima campanie promotionala adresata consumatorilor care a fost produsa in Romania.

Noua campanie consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri). Sloganul “Ia o pauza si fii tare-n parcare!” se inscrie sub celebra platforma de comunicare internationala “Have a break. Have a Kit Kat” si face referire la premiile deosebit de atragatoare puse in joc : 18 scutere Aprilia Sportcity 125.

Mecanismul promotiei este simplu : participantii trimit prin SMS codul unic de pe interiorul ambalajului de Kit Kat si participa automat la loteria saptamanala, care va fi organizata timp de 9 saptamani consecutive. La promotie participa toate variantele de Kit Kat: Chunky, White, precum si cea mai noua aparitie din gama – Kit Kat Peanut Cream.

Echipa care a dezvoltat campania promotionala :

Din partea Nestlé Romania : Daniel Ehrenberger – Marketing Director, Elysse Vincze – Confectionery Brand Manager.

Din partea Scala JWT : Vilma Ignat – Client Service Director, Raluca Petrescu, Account Assistant, Bogdan Gheorghiu – Creative Director & Senior Art Director, Irina Tomsa – Copywriter, Ilinca Dumitrescu – A/V Production Director.

Spoturile TV au fost produse in colaborare cu: Anton Groves – regizor, Oliver Jacomelli – Director of Photography si casa de productie Saga Film, iar post-productia a fost asigurata de Chainsaw Romania.

Nestle, cel mai mare producator de produse alimentare la nivel global, a fost fondata in 1886 de Henri Nestle, si are sediul in Vevey, Elvetia. Brandul Kit Kat a fost lansat in 1937. Sloganul “Have a break. Have a Kit Kat”, care i-a adus celebritatea, a implinit 47 de existenta si continua sa aiba acelasi succes la public in toate tarile unde este utilizat. In Romania, Kit Kat a fost lansat de catre Nestlé Romania in septembrie 2004.

Agentia de publicitate Scala JWT a fost infiintata in 1996 si face parte din reteaua multinationala JWT, membra a celui mai mare grup de comunicare din lume – WPP.