Conceptul de creatie si comunicare al noii campanii se bazeaza pe un slogan inovator, simplu si clar : ”daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA ”.

“Este un slogan care denota utilitate si care ne ofera o detasare practica fata de restul competitiei. Prin acesta ne propunem sa construim marca ALPINIA in jurul unui mesaj esential, unic, diferit.
Spotul TV s-a construit in jurul unei situatii cat mai reale din viata cotidiana, in care personajele sunt prezentate ca fiind in situatia de a rezolva anumite activitati casnice legate de prepararea hranei si necesitatea de a aloca timp vizionarii unor programe tv de interes cu ajutorul mezelurilor ALPINIA.

Este prima campanie de acest gen in industria mezelurilor care aduce in prim plan atribute ale utilitatii mezelurilor ALPINIA si in acelasi timp creeaza o relatie emotionala cu consumatorul target”, precizeaza Cristian Bura, Director de Media Cris-Tim.

StarLink a gasit cele mai bune metode pentru maximum de eficienta si acoperire a grupurilor tinta vizate.

'Obiectivul principal al strategiei de media este comunicarea marcii Alpinia printr-o expunere eficienta, targetata si relevanta. Pentru aceasta, am gandit o strategie de planificare adresata in special femeilor prin canalele TV: Acasa Tv, Pro Tv, Antena 1, Antena 3, Euforia Tv, B1 Tv, National Tv si TVR 2, radio, precum si presa scrisa”, declara Roxana Buha - New Business Director-StarLink Media'

Cristian Ungureanu – Director de Marketing, Cristian Bura – Director Media Cris – Tim impreuna cu reprezentantii StarLink: Roxana Buha, Eugen Terchila, Mihaela Enache si Mihnea Ursu raspund direct pentru realizarea obiectivelor de media.