Olteanu va conduce toate operatiunile Initiative, incluzand activitatile de strategie, buying, consultanta media, research si digital.

Compania este activa de 17 ani pe piata locala si face parte din grupul Lowe Romania. Anul trecut un business de circa 38 de milioane de euro, reprezentand in jur de 70% din cifra de afaceri a grupului.

“De aceasta data ne-am dorit sa aducem la conducerea Initiative un profesionist din interiorul echipei”, afirma Veronica Savanciuc al presedinte si CEO al Lowe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, cu afaceri de 51,6 milioane de euro anul trecut.

Noul manager al Initiative, este printre primii specialisti de media din Romania. Ea s-a alaturat echipei Initiative in 1995, iar din 2002 coordoneaza departamentul de media buying din functia de Director.

In ultimii ani a jucat un rol important in stabilirea si coordonarea strategiilor de media buying pentru clientii Initiative. Printre acestia se numara Orange Romania, Ferrero, Bergenbier S.A, Millennium Bank, Johnson&Johnson, Provident Financial, BMW, Supreme Group, kika.

"Piata se indreapta gradual spre un moment in care barierele intre paid, shared si earned media dispar. Se vor diferentia agentiile care pot sincroniza, intr-o maniera eficienta, know-how-ul de digital cu nevoia de expertiza solida, tactica in celelalte arii ale marketingului” , afirma Alexandra Olteanu.

Citeste si:

Ea este absolventa a Universitatii Politehnica din Bucuresti si a cursurilor CODECS.

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie, consultanta de media si new media.

Initiative este membra a Interpublic Group of Companies si este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide.

In Romania, Initiative este membra a grupului de companii din care mai fac parte agentiile Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris Bucuresti, HyperActive si Medic One.

Sursa foto: Media Fact Book