Incepand cu februarie 2006, IQads a dat startul la cea de-a doua editie BestAds, primul festival on-line de publicitate. Fiind gandit ca o competitie intre cele mai bune reclame romanesti, BestAds isi propune, editie de editie, sa adune voturile consumatorilor si pasionatilor de publicitate, exprimand intr-o forma interactiva preferintele acestora in legatura cu creatiile publicitare romanesti ale fiecarui an. Dupa ce la prima editie BestAds a beneficiat de exprimarea a peste 6000 de voturi, la numai doua saptamani de la lansarea celei de-a doua editii, au fost exprimate mai mult de 7000 de preferinte, procesul de vot aflandu-se in desfasurare.

Selectia creatiilor publicitare care au intrat in procesul de votare in toate cele cinci categorii ale concursului (campanii, spot TV, spot radio, print, cea mai buna coloana sonora a unui clip publicitar) a fost realizata incepand de anul trecut de catre membrii comunitatii virtuale IQads, prin nominalizarea lor in cadrul forumului dedicat al portalului.

„BestAds transforma subiectivitatea intr-un avantaj. Unii vor alege printul la care au ras, altii spotul care i-a emotionat, unii vor judeca strategia, altii executia, unii vor miza pe faptul ca sunt consumatori ai produsului din reclama, altii vor miza doar pe o replica amuzanta a unui scenariu bine scris. Diversitatea criteriilor este completata de faptul ca BestAds exprima parerea unei comunitati de oameni care intr-un fel sau altul sunt apropiati de fenomenul publicitatii. Acest lucru ne face sa credem ca BestAds s-ar putea dovedi o oglinda a succesului pe care o reclama l-a avut in randul consumatorilor sau il va avea la competitiile clasice ale industriei.”, a declarat Valentin Vasiloiu, din partea IQads.