Scholz&Friends Berlin a ridicat patru ingeri la Festivalul AdPrint, dintr-o lista de opt nominalizari, un rezultat excelent care a situat agentia berlineza pe al doilea loc in competitia internationala de la Kronstadt (Brasov). Colegii din Bucuresti saluta prima victorie germana pe teritoriu romanesc, dupa mai bine de o jumatate de secol "Am concurat cu foarte putine lucrari la AdPrint si regretam ca nu am reusit un rezultat mai bun - a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV Scholz & Friends Bucuresti. Asta nu inseamna ca nu ne bucura succesul colegilor prusaci, care numara unele dintre cele mai bune echipe din printul european.. Le vom face hatirul de a le transporta trofeele la Berlin, la sfirsitul lui martie, cind reteaua se reuneste in capitala cu ocazia premiilor Clubului Art Directorilor germani. Succesul celor de la Berlin ne indeamna la revizionismul atitudinii noastre de pina acum", a mai declarat Georgescu.

Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, avandu-si originile in Germania si sedii la Berlin si Hamburg. Peste 870 de oameni lucreaza in 19 tari situate de-a lungul continentului. In prezent, portofoliul Scholz&Friends include peste 250 de clienti, printre care Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens - Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Nike, DaimlerChrysler si AOL. Mai mult, reteaua are o istorie recenta impresionanta in ceea ce priveste premiile. In ultimii cinci ani, Scholz&Friends a obtinut 22 Lei la Cannes, 26 Statui Clio, 10 Creioane One Show, 13 premii LIAA, 39 premii ADC si 5 ADC*E. Scholz&Friends a obtinut aur la toate aceste festivaluri, pentru clienti precum DaimlerChrysler, Frankfurter Allgemeine Zeitung, WERU, Hapag-Lloyd-Express, Medecins Sans Frontieres si altii.