Ea are 12 ani de experienta in marketing si digital in cateva din cele mai pretentioase industrii - telecom, retail, banking, media & advertising.

”(...) pentru ca dintotdeauna ne-am inteles excelent, am decis ca ea este omul potrivit pentru a conduce agentia de acum inainte (...)Experientei profesionale i se adauga cea manageriala, Anda formand si conducand echipe in trei companii anterioare”, spune Stefan Liute, director de strategie si co-fondator Grapefruit. ”

Ana-Maria Bogdan, in varsta de 36 de ani, nu se afla la primul rol intr-o agentie, cariera ei incepand in anul 2000 in cadrul Ogilvy Interactive, prima divizie de internet afiliata unei agentii multinationale din Romania. Acolo si-a inceput ucenicia cu online copywriting, arhitectura informationala si responsabilitati de client service pentru proiectele digitale.

Citeste si:

Ulterior, toate pozitiile ocupate in companii precum Zapp/Telemobil, Altex, Kanal D si ING au avut ca numitor comun crearea unor echipe dedicate unor astfel de proiecte.

Ultimul rol, in cadrul ING Bank ca Internet Channel Development Manager, a insemnat pentru Ana-Maria Bogdan dezvoltarea strategiei de business online a bancii, coordonarea unei echipe dedicate de digital responsabila pentru generarea de sales lead-uri, lansarea celei de-a doua versiuni de interfata pentru Home'Bank si lansarea serviciului de mobile banking.