Compania RCS & RDS desfasoara in prezent campania de promovare a serviciului de telefonie fixa RDS.Tel. Prin intermediul acesteia, compania urmareste sa evidentieze avantajele de care fiecare abonat la noua telefonie nationala RDS.Tel. Astfel, cei care au deja abonament la televiziunea prin cablu sau la internet pot beneficia de un abonament de telefon, preturile fiind mai mici cu pana la 40%. De asemenea, abonamentul poate beneficia de zeci, sute si chiar mii de minute nationale gratuite incluse in abonamentul lunar.

Campania a avut startul in 24 decembrie 2005 si va continua pana in data de 28 februarie 2006. Aceasta este sustinuta pe mai multe canale media, prin spoturi tv si radio, macheta de presa, precum si promovare la punctele de vanzare. “Prin aceasta campanie venim sa intampinam dorintele consumatorilor de telefonie fixa - oferim tarife mai mici si deci facturi mai mici!”, sustine Ionut Tarcea, Marketing Manager RCS & RDS.

Toate acestea sunt completate si de o campanie punctuala, door to door, prin care clientilor CaTV ai RCS & RDS le este oferita o linie telefonica RDS.Tel gratuita si un aparat telefonic cadou. Scopul campaniei este oferirea unui plus de valoare consumatorului, urmarind sa oferim posibilitatea fiecaruia sa se convinga de avantajele pe care le poate obtine.

Campania RDS.Tel a fost realizata cu ajutorul agentiei “Chrysopeea” si a casei de productie “Trilogy” si beneficiaza de notorietatea actritei Rodica Popescu Bitanescu.

Seviciul RDS.Tel, lansat in aprilie 2004, s-a bucurat de o evolutie ascendenta in tot acest timp, avand instalate in acest moment peste 350.000 de linii telefonice.