Colaborarea a debutat prin organizarea unei conferinte de presa prin care s-a facut public rezultatul studiului terapeutic pentru suplimentului alimentar ArtroStop RAPID.

„Anul acesta Walmark isi va largi portofoliul de produse oferit consumatorilor romani de toate varstele, prin lansarea pe piata farmaceutica a noi medicamente si suplimenti nutritionali pe baza de plante. Vom acorda o importanta sporita comunicarii cu mass-media, de aceea am ales McCann PR pentru a se ocupa de strategia noastra de relatii publice”, spune Catalin Vicol, Marketing Manager Walmark.

ArtroStop RAPID este un produs natural special conceput pentru protectia si regenerarea articulatiilor. ArtroStop RAPID ameliorează semnificativ simptomele bolii artrozice – 75% dintre pacienti au constatat o ameliorare netă a durerilor articulare si o crestere marcată a mobilitătii articulare după 3 luni de administrare, procentul de ameliorare ajungând la 88% după 6 luni. ArtroStop RAPID este lider pe piata produselor de acest gen din Romania.

Citeste si:

In acest an, AstroStop RAPID desfasoara o campanie de comunicare, care include un TVC de 30 de secunde, machete in reviste pentru femei, cotidiane, ghid TV, ziare sportive precum si reviste cu specific medical.

Walmark este unul dintre cei mai mari producători de multivitamine, minerale si extracte din plante din centrul si estul Europei. Scopul companiei Walmark este de a furniza produse naturale de cea mai înaltă calitate si de a îndrepta consumatorii către un mod de viată sănătos si echilibrat. Obiectivul strategic al companiei este ca până în anul 2007, să devină cel mai mare producător de suplimenti nutritionali din regiunea Europei centrale si de Est si să-si lărgească portofoliul produselor fabricate