SPSS Inc., cel mai important furnizor mondial de programe de analiza predictiva, a anuntat ca Publicis Groupe Media, o filiala de consultanta media a Publicis Groupe, a achizitionat programul de analiza predictiva SPSS pentru analiza statistica pentru filiala sa din Statele Unite.

Publicis Groupe Media (PGM) cuprinde Starcom MediaVest Group si ZenithOptimedia, creand o retea integrata de aproape 3800 de specialisti in media management, comunicatii digitale si prin internet, response media, marketingul divertismentului, sponsorizari sportive, marketingul evenimentelor si medii multiculturale. Publicis Groupe este la patrulea grup mondial de comunicatii. El desfasoara activitati pe 104 tari de pe sase continente.

Ca parte a unificarii contractelor de cercetare si a altor comunicatii interne intre Starcom MediaVest Group si grupul omolog de consultanta media ZenithOptimedia, PGM a ales SPSS ca instrument preferat de analiza statistica.

“SPSS permite Starcom MediaVest Group si ZenithOptimedia sa imbunatateasca cercetarea de firma si sa ofere clientilor nostri un avantaj real pe piata,” a afirmat Helen Katz, senior vicepresedinte cu cercetarea de la Starcom MediaVest Group. “Contractul cu Groupe ofera date consecvente expertilor in cercetare, care informeaza planurile media si ajuta clientii sa manevreze incalcitul si dinamicul peisaj media.”

Ca pas urmator, PGM va explora crearea la nivel global de noi contracte unificate cu tehnologia SPSS de analiza predictiva.