Campaniile care au fost premiate sunt: Nunta, Cerebel, Chivu (pentru Vodafone) si „Noul Rom” (pentru batoanele de ciocolata Rom).

Pe de alta parte, Vodafone, a fost cel mai premiat brand din competitie.

„Ne bucuram foarte tare pentru ca brandul cu care am luat cele mai multe premii este Vodafone, pe care il construim impreuna cu clientul de aproape sase ani. Aceste premii ne valideaza directia integrata, multi-channel, in care abordam campaniile. Vorbim de un nou tip de comunicare, de secol 21, in care consumatorul participa activ si in care campaniile se petrec in timp real. Este bine ca la Golden Drum anul acesta au fost premiate campaniile integrate”, spune Adrian Boțan, Creative Partner McCann Erickson.

Agentia a mai castigat anul acesta noua premii (printre care doua Grand Prix-uri) la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, fiind prima agentie din Romania care a castigat Marele Premiu in cadrul acestui eveniment.

Citeste si:

Printre clientii agentiei se numara companii precum The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe.

McCann Erickson a avut anul trecut afaceri de 44,3 milioane de euro si un profit net de 1,55 milioane de euro. Compania face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania care este condus de Bogdan Enoiu si din care mai fac parte agentiile Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide.

Anul trecut grupul a avut afaceri de 50,5 milioane de euro si un profit net de 1,98 milioane de euro.