Pentru a-si consolida pozitia si pe piata produselor lactate proaspete (lapte si iaurturi), Albalact SA a decis sa-si lanseze produsele intr-un ambalaj inovativ furnizat de Tetra Pak, primul de acest fel pe piata romaneasca. Ca urmare a succesului colaborarii anterioare in designul brandului Fulga, Albalact a apelat din nou la firma de strategie si design Brandient pentru crearea noului brand.

Numele Zuzu (cu accent pe ultimul u ) este neconventional si memorabil de la prima intalnire, ajutand pozitionarea produsului intr-un mod intim si lejer, in opozitie cu oferta dominanta de iaurturi care abordeaza consumatorul pe temeiuri mai degraba medicale. Zuzu spune ca nu trebuie sa fii bolnav ca sa savurezi un iaurt proaspat si gustos.

Gama Zuzu este prezenta pe raft in 23 de produse lapte si iaurturi si se adreseaza in primul rand persoanelor tinere si familiilor din mediul urban, ceea ce a impus directiile de dezvoltare a brandului.

Prin identitatea vizuala si designul ambalajului, creatie comuna a designerilor Bogdan Dumitrache si Cristian Kit Paul, s-a castigat atat vizibilitate pe raft, cat si usurinta adaugarii de extensii fara a afecta unitatea imaginii. Consumatorul roman este deschis la inovatie si va aprecia acest pachet modern si insolit, care prin desenul minimalist si folosirea neasteptata a pufului comunica natural senzatiile de usor, proaspat si placut. Toate acestea cu o investitie in comunicare redusa, dar eficienta.

Zuzu isi propune sa-si alinte consumatorii, sa-i tina in puf si intregul demers verbal si vizual sustine o astfel de relationare intima cu acestia. Produsul, pe de alta parte, ne multumeste intrutotul, astfel ca Zuzu are toate sansele sa-si faca loc pe raftul romanesc si in inimile consumatorilor romani spune Cristian Kit Paul, creative partner in Brandient.

Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii . Brandient furnizeaza clientilor sai servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de branding intern etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este implicata in crearea sau revitalizarea unor importante branduri locale.

Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Albalact, Novensys, Smartree etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians etc. Mai multe informatii pe www.brandient.com
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri