Andrei Alecu este un tanar antreprenor care alaturi de un partener de afaceri detine si coordoneaza franciza Hugo Boss in Romania, iar Lavinia Irimia este un ucenic care va incerca sa invete din secretul retailului de haine, mai ales ca a inceput de curand un proiect similar pe care vrea sa il dezvolte cu succes.

Mai mult, echipa formata din Andrei Alecu si Lavinia Irimia se bucura de avantajul apropierii ca varsta, avand in vedere provocarea pe care tanarul Andrei Alecu a acceptat-o: de a deveni mentorul unui ucenic din propria generatie.

Pentru Lavinia, intalnirea cu Andrei Alecu are la baza un obiectiv: acela de a deprinde si intelege cat mai bine posibil tot ceea ce transforma un om de afaceri intr-un antreprenor de succes - si in special, ce trebuie sa faca in primii pasi de antreprenoriat.

Jurnalistul care va ghida relatia mentor-ucenic va fi Razvan Enache, redactor la wall-street.ro.

In perioada octombrie - noiembrie, Camelia Sucu, Calin Fusu, Alexandru Tomescu, Stephan Pelger si Andrei Alecu au acceptat provocarea de a deveni mentorii unei noi generatii de tineri aflati in cautarea succesului.

Campania Mercedes Benz a fost denumita "125 de ani de inovatie, 125 de reguli despre leadership", pentru ca la sfarsitul perioadei de ucenicie cei cinci tineri antreprenori vor incerca sa deprinda 125 de reguli de leadership de la mentorii lor.

Limuzina Mercedes Benz Clasa E este imaginea proiectului, motiv pentru care mentorii, aflati la volanul limuzinelor Clasa E, vor parcurge activitati specifice fiecarei echipe, impreuna cu ucenicii, pentru a le impartasi din secretele antreprenoriatului de succes si a le deveni cei mai apropiati sfatuitori atunci cind vine vorba despre implementarea ideilor de afaceri pe care acestia le au sau le-au pus deja in practica.

In tot acest timp, alaturi de ucenici se vor afla cinci jurnalistii, care ii vor indruma in cadrul intalnirilor cu antreprenorii.

Citeste si:

A doua echipa este formata din binecunoscuta antreprenoare Camelia Sucu si ucenicul Marius Tudosie, fondatorul Bacaniei Vechi, un proiect adresat pasionatat de mancarea sanatoasa. Redactorul sef al revistei BIZ, Marta Usurelu, este jurnalistul care va completa echipa si va indruma ucenicul in obtinerea secretelor de care va avea nevoie in afaceri.

In cazul celei de-a treia echipe, celebrul violonist Alexandru Tomescu va deveni timp de o luna mentorul lui Paul Cimpoieru, actor si dansator in compania "PassePartout Dan Puric”. Daniel Butnariu, redactor la revista Esquire, va oferi suportul si consilierea ucenicului.

Unul dintre cele mai importante nume din online-ul romanesc, Calin Fusu, va incerca sa isi formeze ucenicul, pe Gabriela Udeanu, pentru ca aceasta sa abordeze cu succes calea antreprenoriatului. Chiar si simpla alegere a ucenicului, prin intermediul platformei de recrutarea BestJobs, reflecta nonconformismul lui Calin Fusu.

"Eu prefer sa extind termenul de mentorship dincolo de relatia unidirectionala mentor-ucenic: ucenicul va fi 'aruncat in apa' si va invata sa inoate atat de la 'sefi' cat si de la ceilalti colegi. In acelasi timp, sper sa invat si eu ceva de la 'ucenic' - deseori o abordare proaspata face diferenta intre succes si mediocritate", apreciaza Fusu, care si-a luat ucenica la Sofia, pentru a fi cat mai aproape de echipa pe care o coordoneaza.

Jurnalist care va ghida procesul de invatare a ucenicului este Razvan Muresan, redactor la Business Magazin.

A cincea echipa este compusa din mentorul Stephan Pelger, creator de moda si antreprenor in acelasi timp, si ucenicul Mioara Fulga Buda, care si-a inceput de curand colaborarea cu celebrul creator de moda si se pregateste pentru o cariera in domeniu.

Cristina Stanciulescu, redactor sef al revistei VIVA va avea grija ca dupa o luna de zile, ucenicul sa deprinda cat mai multe sfaturi si experiente de leadership.