Brandul Knorr, lider al pietei de condimente, a marcat sfarsitul anului 2005 cu un succes: promotia nationala „Knorr suna castigator!”. Rezultatele au fost de exceptie: inscrieri record – peste 400.000 de participanti in trei luni (octombrie-decembrie). Valoarea totala a premiilor s-a ridicat la 160.000 de euro.

Mecanismul simplu si interactiv, inventat de agentia de publicitate Brands and Bears special pentru Knorr, a vizat atingerea unui numar cat mai mare de consumatori.

Ineditul campaniei a constat in modul de inscriere la promotie, gandit in asa fel incat sa implice eforturi minime din partea consumatorilor. Adio plicuri si etichete expediate! Knorr a pus la dispozitia consumatorilor sai un TelVerde si un numar de SMS, la care acestia s-au putut inscrie la promotie foarte simplu si rapid. Mai mult, promoterii prezenti in centrele comerciale au oferit consumatorilor atat sanse de a se inscrie in direct, cat si cadouri utile pentru bucatarie.

Cat despre potentialii castigatori... 50 dintre ei au fost sunati, saptamanal, prin tragere la sorti. Daca au avut produse Knorr si Knorr Delikat la indemana si au raspuns corect la intrebarile ale caror raspunsuri se aflau pe spatele ambalajului, au castigat cate 100 de euro pentru fiecare produs. Faptul ca participantii au putut influenta marimea premiului castigat, prin numarul de produse detinute, a facut sa nu existe premii mici, ci numai premii mari sau foarte mari, castigul maxim fiind de 4.500 euro.

Castigatorii au fost zilnic prezentati la TV, radio si in presa

Spoturile TV care au insotit campania, 'Home' si 'Office”, au fost realizate in colaborare cu producatorul Saga Film, surprinzand posibilii castigatori Knorr in ipostaze pline de umor, la ei acasa sau la birou.
Nota de umor a fost sustinuta si prin momentele savuroase, din emisiunile radio prezentate de Gabi Jugaru (Kiss FM), Buzdugan si Moraru (Radio 21), Flavius Crisan (Europa FM). Campania a beneficiat, in plus, de 70 momente Knorr transmise live la Pro TV si gazduite de Mihai Calin.

Mediatizarea promotiei a fost completata de spoturi radio si machete in presa scrisa. In acelasi timp, a fost organizata o campanie nationala de drop mailing, in cadrul careia au fost impartite peste 2 milioane de pliante cu mici cadouri, extrem de utile pentru consumatori, stickere pe care acestia isi puteau nota cele mai importante numere de telefon.

Promotia s-a incheiat, dar Knorr suna in continuare castigator! Potrivit datelor furnizate de MEMRB, Knorr este lider pe pietele de: condimente (cota de piata in valoare de - 62.4%) , supe deshidratate (cota de piata in valoare de - 49.5%), cuburi concentrate (cota de piata in valoare de - 53.8%) , bors (cota de piata in valoare de - 66.9%), mustar (cota de piata in valoare de - 18.3%).