Increderea pe care MTV Romania ne-o acorda, pentru al treilea an consecutiv, prin incredintarea responsabilitatii comunicarii valorilor si programele proprii, ne onoreaza si obliga sa continuam munca inceputa in 2003, si sa imbunatatim serviciile oferite prin plus de creativitate si originalitate, specifice stilului unic si nonconformist al celui mai important post muzical de televiziune din lume. Obiectivele pe care ni le propunem pentru anul 2006 vizeaza promovarea emisiunilor, prezentatorilor precum si a proiectelor si evenimentelor dezvoltate de MTV Romania., a declarat Elena Barbu, General Manager 4 ACE.
Lansat pe 15 iunie 2002, MTV Romania face parte din portofioliul celei mai importante retele muzicale europene, MTV Networks Europe, care isi difuzeaza programele in peste 146 milioane de locuinte, din 52 de tari din intreaga Europa.
MTV Romania este organizatorul unor evenimente de mare amploare, cu un puternic impact in industria muzicala din Romania, precum MTV Romanian Music Awards si MTV Live, avand o implicare prosociala activa prin promovarea de dezbateri si forumuri pe teme de interes general, concerte si documentare cu caracter social.
Agentia 4 ACE este specializata in PR si publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie si de produs.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: