Incepand cu acest an, Media Insight este agentia de media planning si buying pentru operatiunile din Romania ale diviziei Novartis Consumer Health, parte a grupului farmaceutic international Novartis.

Media Insight va administra portofoliul Novartis Consumer Health in Romania, ce include brand-urile Voltaren Emulgel, Vibrocil, Calciu Sandoz, Lamisil, Fenistil si Procto-glyvenol. Pentru acestea, agentia va oferi servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiză a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media.

In luna februarie, starurile sunt brand-urile Voltaren Emulgel, Vibrocil si Calciu Sandoz. Campania pentru brandul Voltaren Emulgel este sustinuta de TV (Pro TV, Prima TV, Realitatea si National Geographic) si se axeaza pe promovarea imaginii produsului ca solutie in combaterea durerii. Brandul Vibrocil urmareste cresterea continua a gradului de constientizarare al marcii in acest anotimp friguros printr-un mix media compus din statii TV si radio. Brandul Calciu Sandoz isi propune relansarea imaginii si stimularea cumpararii repetate a produsului, si va avea ca suport media patru canale TV (PRO TV, Prima TV, Pro Cinema, National Geographic).

„Suntem foarte incantati sa avem clientul NovartisConsumer Health in portofoliu nostru. Pentru Media Insight, domeniul farmaceutic reprezinta prospetime in abordari, solutii noi de comunicare, creativitate in strategie si media planning”, a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.