Brandient a creat noua identitate vizuala pentru Domo si a condus procesul de rebranding care marcheaza tranzitia firmei de la antreprenoriat la corporatie. DOMO este unul dintre cei trei mari retaileri care conduc piata de electronice si electrocasnice, cu peste 10 ani de activitate, proiect al unui grup de antreprenori condus de Lorand Szarvadi.

Domo a ales Brandient pe baza experientei in piata de retail de acest gen si a capacitatii de a conduce procese complexe de rebranding, care implica atat businessul, cat si organizatia. Brandient a facut echipa in acest proiect cu Enterprise IG din Londra, una dintre cele mai mari companii globale de consultanta si design de brand, punand la dispozitia clientului Domo un cumul de competente locale si globale in design si consultanta. Brandient s-a ocupat de strategie, de definirea esentei brandului, de designul identitatii de corporatie si de retorica brandului iar Enterprise IG a furnizat designul de retail.

“Inspirati de identitatea verbala si de perceptiile consumatorilor, am ales o idée moderna, proaspata si prietenoasa ca suport pentru pozitionare si pentru re-constructia vizuala a brandului. Domo este un brand plin de viata, vesel si dinamic, capabil sa relationeze placut si nepretentios cu fiecare client si sa-i ofere cea mai buna solutie “pentru acasa”. Ne-a cucerit daruirea organizatiei si a echipei de management si entuziasmul cu care au dezvoltat acest proiect.” Aneta Bogdan, Managing Partner, Brandient.

“Domo pentru acasa” este promisiunea care isi propune sa construiasca preferinta si loialitate pentru reteaua Domo si care motiveaza organizatia si aduce confort consumatorului de produse electrocasnice si electronice.

Citeste si:

Designul a imbracat cu optimism excelenta identitate verbala a brandului, oferindu-i vizbilitate prin spatialitate, dinamism si culoare. Memorabilitatea brandului este ajutata de un set de elemente grafice care construiesc si protejeaza personalitatea acestuia.

“Am fost multumiti sa lucram cu un client care crede in design si care are curajul de a aduce mai multa culoare in experientele noastre de cumparare. Colaborarea cu Enterprise IG a adus o benefica tensiune creativa si noi posibilitati de abordare a unui astfel de proiect.” Cristian “Kit” Paul, Creative Partner, Brandient.

Brandient este compania romaneasca dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™ . Brandient furnizeaza clientilor sai servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de branding intern etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este implicata in crearea sau revitalizarea unor importante branduri locale.

Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Albalact, Novensys, Smartree etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Tuca si Asociatii, Qualians etc.